י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הפתעה בחב"ד: לראשונה תקנון צניעות לאמהות

חב"דניקיות עם פאות ארוכות ולק אדום בציפרניים? צאו מהסטריאוטיפים. בית ספר בברוקלין שלח תקנון חדש להורים ובו גדרי צניעות מוקפדים. דין חצאית הג'ינס והלק בציפרניים - ההורים חצויים בדעותיהם בעד ונגד

הפתעה בחב"ד: לראשונה תקנון צניעות לאמהות
pixabay



בית ספר אורתודוקסי חרדי בברוקלין הפיץ מנשר עם חוקים קפדניים להורי התלמידות. הדבר מעורר סערה סביב הנושא שכן מכתבי צניעות בחב"ד אינם תופעה נפוצה.

בית הספר "בנות מנחם" של חב"ד בקראון הייטס, ברוקלין, שלחו מכתב בשבוע שעבר להורים והודיעו להורים על הקוד החדש האוסר על ג 'ינס, בגדים צמודים, ושהלק בציפורניים חייב להיות בצבע שמרני. אורך הפאה לא יעבור את הכתף, המרפקים, הרגליים והצוואר חייבים להיות מכוסים לגמרי.

המכתב, שפורסם ב- CrownHeights.info ובטוויטר, אינו קובע כל דרישות לבוש ספציפיות לגברים. כך דווח האתר JTA.

"זה לא צריך להיות קשה לאמהות לעמוד בדרישות הללו, בדיוק כמו שהתלמידים שלנו צריכים לשמור על כללים שבית הספר קבע, ועל ידי הלבוש הצנוע של הבנות שלנו הן יהיו טובות עם יראת שמים ומודל לחיקוי", כך לשון המכתב שעליו חתום מנהל בית הספר, מוטי גורארי.

"הורים שיעמדו בכללים האלו יתקבלו בברכה ב'בנות מנחם'", ממשיך המכתב, בסיומו מבקש המנהל מההורים לחתום על הסכמה לקיים את קוד הלבוש החדש.

בעקבות פרסום המכתב התנהל פולמוס בקרב הורי התלמידות, כשחלק מצדדים בעד וחלק נגד, וכמה מן הגולשים כתבו שצריך להציב קוד לבוש גם לאבות.





תקנות צניעות תקנון חב ברוקלין בית יעקב

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 56 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד