כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

חיזוק לדרעי • הרב עמרוצי: הרב מאזוז הורה לי לחזור לש"ס

במכתב שפרסם הבוקר, הרב עמרוצי, ממקורביו של הרב מאזוז, הוא מודיע על חזרתו לש"ס • המכתב המלא

חיזוק לדרעי • הרב עמרוצי: הרב מאזוז הורה לי לחזור לש"ס



מפתיע: הרב אדיר עמרוצי, ראש ישיבת 'כיסא רחמים' בתל אביב ותלמידו המובהק של הגר"מ מזוז הודיע על חזרתו לחיק תנועת ש"ס.

הרב עמרוצי, נחשב לדמות תורנית חשובה ומשפיעה בתל אביב, רב בית כנסת בקריית שלום ומחבר ספרים. כמו"כ, הוא מגיש תוכנית קבועה ברדיו 'קול חי', תחת השם 'אדיר שמך' יחד עם אלעד כהן.

בשבועות האחרונים החלו מגעים בין הרב עמרוצי ליו"ר ש"ס בעיר נתן אלנתן לחזור ולפעול בתוך תנועת ש"ס, מה שהוביל למכתב המפתיע.

במכתב שכתב הרב עמרוצי לאלנתן הוא מספר כי המהלך לחזור לתנועת ש"ס נעשה בברכתו של הגר"מ מזוז, שהורה לו להיות חלק מתנועת ש"ס בתל אביב.



המכתבצילום: המכתב
המכתב


"בהמשך לשיחותינו בנוגע להצטרפותי וחזרתי לבית הטבעי שלנו, תנועת ש"ס המעטירה", הוא כותב, "הנני מודיעו בזה כי לאחר ייעוץ וברכה גדולה ואוהבת ממרן הגאון ראש הישיבה שליט"א, ועמם אחיו הגאונים – הגאון הגדול הרב צמח מאזוז והגאון הגדול הרב רחמים מאזוז שליט"א, הורו לי רבותינו להיות חלק מתנועתנו הקדושה בתל אביב, ולעבוד ולפעול ולעשות למען הגדלת התורה, היראה והחסדים בעירנו, והכל תחת הכוונתו של הרב נתן אלנתן שליט"א, המסור בלב ונפש למען העיר בכלל ובפרט".

יצוין, כי המהלך קיבל את אישורו וברכתו של יו"ר התנועה, שר הפנים, אריה דרעי, שעבורו מדובר בחיזוק משמעותי, זאת בפרט, לאור העובדה שהרב עמרוצי שימש כיו"ר מטה "יחד" בתל אביב והוא נחשב כאחד ממקורביו של הרב מזוז.



הרב אדיר עמרוצי הרב מאיר מאזוז שס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד