ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

תיעוד מיוחד: 'א מודז'יצע שבת אין מז'יבוז'

למעלה ממאה וחמישים נגידי ותומכי מוסדות מודז'יץ מהארץ ומהעולם כולו, זכו לימים נעלים ונשגבים, כאשר השתתפו בראשות האדמו"ר במסע מיוחד על ציוני מייסדי החסידות באוקראינה • שיאו של המסע: "שבת מרוממת והיסטורית בעיירה מז'יבוז"

תיעוד מיוחד: 'א מודז'יצע שבת אין מז'יבוז'
שוקי לרר



למעלה ממאה וחמישים נגידי ותומכי מוסדות מודז'יץ מהארץ ומהעולם כולו, זכו לימים נעלים ונשגבים, כאשר השתתפו בראשות האדמו"ר במסע מיוחד על ציוני מייסדי החסידות באוקראינה.

בשיאו של המסע התקיימה שבת מרוממת והיסטורית בעיירה מז'יבוז על יד ציונו של אור שבעת הימים הבעל שם טוב הקדוש זי"ע סמוך ונראה ליום הסתלקותו בחג השבועות.

המסע החל בהוקרה לשישים נגידים מתומכי המוסדות כמה ימים לפני שבת, תחילה פקדו את ציוני הצדיקים המגיד ממעזריטש ורבי זושא מאניפולי שם גם נאמרה ברב עם תפילת השל"ה המסוגלת במיוחד ביום זה של ערב ראש חודש סיון, ולאחר מכן נערך טיש באולם החדש שנחנך לאחרונה על ידי אגודת "אהלי צדיקים" בראשות הרב ישראל מאיר גבאי, שם נשא האדמו"ר דברים בפני המשתתפים.

ביום שישי הצטרפו לשבת במז'יבוז עוד כמאה מתומכי ונגידי החסידות, לשבת מרוממת והיסטורית על יד ציון הבעל שם טוב.

התפילות התקיימו בבית הכנסת העתיק של הבעש"ט, וטיש סעודה שלישית התקיים בבית מדרשו של ה"אוהב ישראל" מאפטא.

במוצאי שבת התכנסו כל המשתתפים לסעודת מלוה מלכה וערב הוקרה "בנבל עשור" שנמשך עד אור הבוקר, כאשר נגידי החסידות תורמים מהונם לכבוד האדמו"ר ולמען מוסדות התורה שהקים לתפארה בעשור השנים האחרון.

את השבת כיבד אורח הכבוד חנוך זייברט ראש עיריית בני ברק שבמהלך השבת הלהיב את המשתתפים. וכן האורח מטורונטו הגה"ח רבי משה קנר.

על החלק המוזיקלי של השבת היו אמונים מקהלת "נרננה" והבעלי מנגנים ר' יחזקאל קלאנג ור' דוד וינבך עם הקלידן נאור גוטליב ועל ההפקה חברת 'אפקט'.

































































































חסידות מודזיץ שבת מזיבוז אוקראינה נגידים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד