כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לכבוד חתונת בעלזא: אלבום היובל עם מבחר הניגונים • תתענגו

לרגל חתונת חסידות 'בעלזא' שתתקיים מחר, רואה אור האלבום 'נפלאים', המציין חמישים שנה להקמת החסידות בארץ ישראל • באלבום לוקחים חלק מקהלת 'מלכות' מישראל עם ילדי הפלא האמריקאים, כשעל הלחנים רשומים מיטב בעל המנגנים לדורותיהם • ויש גם קליפ

לכבוד חתונת בעלזא: אלבום היובל עם מבחר הניגונים • תתענגו
שוקי לרר



ערב החתונה הגדולה בחצר בעלזא, רואה אור אלבום מרתק בעולם הניגון החסידי, המכיל בתוכו את נבחרת נגינת החצר המציינת השנה 50 שנות חסידות.

נושא האלבום הוא החיבור המוזיקאלי המרתק בין מקהלת 'מלכות' מישראל בניצוחו של פנחס ביכלר לבין ילדי הפלא הגדולים של ארה"ב, היוצר את הגוון השונה והמיוחד של האלבום.

באלבום ארבע מחרוזות מרהיבות המכילות את אבות הניגונים החדשים והישנים המושרים בכל בתי ישראל וחצרות הקודש: מחרוזת שמחה, מחרוזות דבקות והתעוררות, מחרוזת שבת, וגם הלהיט 'על מה להתפלל' שראה אור כסינגל בחורף האחרון.

על הלחנים רשומים: הרב ירמיה דמן, הרב יוסף צבי ברייער, הרב שלמה קאליש, הרב פנחס פרידמן, הרב אליהו אייזנבך וגם של הדור הצעיר הבלעזאי כמו ר' שלמה יעקב פריד, ר' משה קאליש, ר' שמעון קליין ועוד.

על העיבוד הקולי מופקד פנחס ביכלר, מנצח מקהלת 'מלכות', ועל העיבודים המוזיקאליים סוקי ברי וארי פרקש. כסולנים באלבום מופיעים ילדי הפלא של ארה"ב מבית מוישי קרויס המוכרים בשמם 'אידיש נחת', ומקהלת הילדים של אנשי עקשטיין ממונטריאול.

להפקת הפרומו וה'טעימות' של האלבום ירדה 'מלכות' אל קריית בעלזא בירושלים, כאן, סמוך ונראה לבית המדרש הגדול השמיעה את צלילים נבחרים מתוכו, אלו חוברים לתיעודים מתוך אולפני ההקלטות המשתלבים בקליפ התקציר המיוחד שלפניכם.



קרדיטים:
הפקה: נעימות
שיווק: אור החיים
יח"צ: פישל רוזנפלד
עריכת פרומו: מיקי שפיצר
ניו-מדיה: בחזית
בעלזא נפלאים יובל ניגונים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד