ב' אייר התשפ"ד
10.05.2024

האזינו: "רודפים את דרעי כי הוא ספרדי"

הגאון הרב ציון בוארון: "רק לאחרונה כתבתי שני מכתבים נגד דרעי. אבל האמת, האמת, שיש פה רדיפה! ומה שרודפים אותו עכשיו זה עוד רדיפה כנגד הדת"

הגאון רבי ציון בוארון. צילום: יונתן זינדל, פלאש90
הגאון רבי ציון בוארון. צילום: יונתן זינדל, פלאש90



בדברים שנשא הגאון רבי ציון בוארון, מגדולי הרבנים הספרדים, בבית המדרש בנשיאותו בפתח תקוה, הוא התייחס לחקירות של יו"ר ש"ס השר אריה דרעי.

ל'בחדרי חרדים' הגיעה ההקלטה המלאה מדבריו של הרב בוארון: "יש לנו ביקורת, ורק לאחרונה כתבתי שני מכתבים כנגדו. וגם בחתונה של הנכדה שלי הוא לא רצה לבוא, אבל האמת, האמת, שיש פה רדיפה! ומה שרודפים אותו עכשיו זה עוד רדיפה כנגד הדת"

"אתם לא יודעים איזה חילול ה' יכול להיות מזה עוד פעם בטלוויזיה, עוד פעם הדתיים כך והדתיים כך , זהו חילול ה' נורא, אני מדבר עם אחרים בעלי בתים לא יבינו את זה אבל בני תורה צריכים להבין שזה עניין של חילול ה' שאין כמוהו".



דרעי בביקור בביתו של הרב בוארון. צילום: ארכיון צילום: דרעי בביקור בביתו של הרב בוארון. צילום: ארכיון
דרעי בביקור בביתו של הרב בוארון. צילום: ארכיון


"עם כל הביקורת" אמר הרב בוארון, "אנחנו צריכים להתפלל שיהיה ישועה גדולה – שהוא היחיד שיכול לפעול, זו המציאות. יכולים אחרת אבל אנחנו מכירים את זה כבר. ובשביל זה הם רודפים אותו. וכי הוא ספרדי וזה מעל הכל! זה המצב פה בארץ".

לסיום אמר "אנחנו מתפללים שהקב"ה יכניע את כל הרודפים אותו וישפיל ויכניע שבע קליפות... ונזכה בע"ה שיהיה ישועה גדולה ובתוך כלל ישראל, וישלח לנו את משיח ולא נצטרך את הפוליטיקה וכל הדברים האחרים".

"כל אחד ישים את הדברים בלבו, אנחנו כוונתנו רק לשם שמים, אין לנו שום עניין בפוליטיקה ולא שום נגיעה".
הרב ציון בוארון אריה דרעי חקירות ספרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 21 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד