י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

עובדים? רוצים להתקדם בעבודה? הכתבה הזו בשבילכם

המרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק בשיתוף ג'וינט ישראל תבת מציגים: עובדים? רוצים להתקדם בעבודה? ערב היכרות לתוכנית "קידום"

עובדים? רוצים להתקדם בעבודה? הכתבה הזו בשבילכם

 


כמה פעמים עמדתם לגשת למעסיק שלכם לבקש העלאה במשכורת וחששתם לעשות את הצעד הזה שמא יפטרו אתכם? קרה לכם שהרגשתם תחושה של אי מיצוי במקום העבודה אך חששתם לעשות צעדים שיגרמו לפיטוריכם? אם אתם גברים חרדים בעלי מוטיבציה עם ניסיון תעסוקתי של 18 חודש לפחות, ומשתכרים עד ל6,000 ₪ בחודש יש לכם הזדמנות קידום מיוחדת.

המרכז הכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ומשרד העבודה והרווחה בשיתוף ג'וינט ישראל – תבת מזמין אתכם לערב היכרות עם תוכנית "קידום" אשר תעניק לכם כלים להתמודדות עם האתגרים במקום העבודה, והכי חשוב חשיפה לאפשרויות ודרכים להתקדם במקום העבודה ולהגדיל את המשכורת.

במסגרת ערב ההיכרות תשמע הרצאה מפי מר צבי עידן בנושאים הבאים: כיצד לבקש העלאה במשכורת בלי שיפטרו אותי, מה עושים במקרה של כישלון, התמודדות עם אי וודאות, יצירת מוטיבציה לשינוי ועוד.

הערב יתקיים אי"ה ביום שני י"ח סיוון 12.6.17 בשעה 19 במרכז להכוון תעסוקתי של עיריית בני ברק ברחוב הירדן 31

במרכז הכוון תעסוקתי מציינים כי: תוכנית "קידום" מיוזמתה של ג'וינט ישראל – תבת מאפשרת לנו להרחיב את הפעילות של המרכז לא רק בקרב מחפשי העבודה, אלא גם בקרב אלו שכבר מצאו עבודה בסייעתא דשמיא. אך מתקשים להתקדם או חוששים מקידום במקום העבודה. אנו מזמינים את כל מי שעומד בתנאים להשתתף בערב החשיפה ולהצטרף לתוכנית שתשפר בהחלט את מצבו הכלכלי והאישי.

לפרטים והרשמה: 03-7707300/1

הכוון פרנסה קידום

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד