כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

דרשו וקיבלו: המינוי החדש שיעשה סוף לאפליית המגזר החרדי

קוצרים את הפירות: לאחר הקמת האגף החרדי במשרד השיכון, נרשמה היום התקדמות משמעותית ביישום דרישות המפלגות החרדיות בפתרון מצוקת הדיור של המגזר החרדי שתשים סוף לאפליה • "בחדרי חרדים" עם הפרטים בפרסום ראשון

דרשו וקיבלו: המינוי החדש שיעשה סוף לאפליית המגזר החרדי
פלאש 90



פרסום ראשון: התקדמות משמעותית ביישום דרישות המפלגות החרדיות בפתרון מצוקת הדיור במגזר החרדי. לאחר שהפוליטיקאים החרדים דרשו הקמת אגף חרדים במשרד השיכון, וכפי שנחשף ב"בחדרי חרדים", כעת התהליך הגיע אל סופו במינויה של מנהלת לאגף. "בחדרי חרדים" עם הפרטים בפרסום ראשון.

על פי המידע שהגיע ל"בחדרי חרדים", הזוכה במכרז היא אילנית אלפי, המשתייכת למגזר הדתי, ומשמשת כיום בתפקיד מנהלת תחום התקשרויות ותפעול במשרד השיכון ומעתה היא תעמוד כאמור בראש האגף שיהיה אחראי לפתור את מצוקת הדיור במגזר החרדי.

זכייתה של אלפי, מגיעה לאחר שכמה עשרות אנשים ונשים ניגשו למכרז שעורר ענין רב מאוד, ולאחר בדיקת כל הפרמטרים הרלוונטים - הוחלט על זכייתה, בעקבות כישוריה והתאמתה לתפקיד.

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי הח"כים החרדים מברכים על מינויה של אלפי ואומרים כי "היא תבחן במעשיה למען פתרון מצוקת הדיור במגזר החרדי". מכריה מספרים כי "היא מסוגלת להרים פרוייקטים רציניים וגדולים באופן מקצועי ביותר ויש בכוחה להביא להצלחת האגף החדש".

כזכור, דבר הקמת האגף החרדי במשרד השיכון, נחשף ב"בחדרי חרדים", לאחר שח"כ יעקב אשר, שיגר מכתב לשר האוצר משה כחלון ולשר הבינוי והשיכון יואב גלנט, שבו הוא דרש הקמת מינהלת או אגף חרדי שלראשונה יגבש את כלל פתרונות הדיור למגזר החרדי.

בעקבות כך, נפגשו הפוליטיקאים החרדים עם כחלון, גלנט ויו"ר מטה הדיור אביגדור יצחקי, וכפי התמלול המלא של הפגישה שנחשף ב"בחדרי חרדים" - השרים הבטיחו לנציגים החרדים את הקמת האגף, שכאמור, כיום הגיע אל סיום השלב המרכזי שלו, במינויה של אלפי לתפקיד המנהלת.

יצוין, כי מעבר למינויה של אלפי למנהלת, צפויים להרשם באגף - מינויים נוספים בקרוב, הן למשבצת התכנונית והן למשבצת המגזרי - חרדי. "בחדרי חרדים" ימשיך להוביל את נושא מצוקת הדיור, עד אשר היא תצטמצם והפתרונות יתנו מענה אמיתי למגזר החרדי.
יעקב אשר מצוקת הדיור משרד השיכון האגף החרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד