י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

הפתרון לפקקים בבני ברק: מצלמות והרבה

מצלמות רבות הותקנו לאורך רחוב אהרונוביץ-השומר בבני ברק. האם זה מה שירתיע נהגים מלחנות ברחוב ולהפריע לתנועה

המצלמה מותקנת
המצלמה מותקנת



האם זה מה שיפתור סופית את בעיית הפקקים ביציאה מהעיר? "אזור אכיפת חניה מוגברת באמצעים אלקטרוניים" - לפחות חמישה תמרורי אזהרה עם כיתוב זה, נפרסו בשבועות האחרונים לאורך רחוב אהרונוביץ-השומר בבני ברק.

בנוסף, הותקנו מצלמות על עמודי תאורה לאורך הרחוב, המכוונות לשני כיווני התנועה.

בעבר דיווחנו כאן ב'בחדרי חרדים', כי הותקנו מצלמות על עמוד תאורה מול תחנת כיבוי האש בתחילת הרחוב. כעת הותקנו עוד כמה מצלמות בהמשך הרחוב, על אי התנועה מול מאפיית הצבי הסמוך לשכונת רמת אלחנן, על אי התנועה בצומת השומר ובר יוחאי, מעט אחרי - על עמוד תאורה מול 'האחים חדד', ועל עמוד תאורה נוסף מול 'מאפיית עיני' שם הותקנו 3 מצלמות.

המטרה היא ברורה: להילחם ולשים סוף בתופעת החניה הפרועה הגורמת לפקקים, מהם סובלים היוצאים מן העיר ברוב שעות היממה.

נהגי אוטובוס ונוסעים רבים, הלינו באוזני 'בחדרי חרדים', על הקטסטרופה אותה הם נאלצים לעבור מדי יום - "נהגים ערלי לב, חונים בצורה חסרת אחריות ובלתי מתחשבת, מבצעים עקיפות ופרסות במקומות אסורים וגורמים לעיכובים".

נהג בחברת 'דן' מספר: "מדי יום, בשעות הערב המוקדמות, לוקח לי הקטע מצומת השומר-עזרא עד קוקה קולה, למעלה מחצי שעה, מקווה שהמצלמות ותמרורי האזהרה, ירתיעו ונראה שינוי ניכר".

לפני כחודש, פרסמנו ב'בחדרי חרדים', כי עיריית בני ברק, פתחה את רחוב בן דוד במטרה להקל על העומס באזור קוקה קולה, אך גם זה לא עובר בשתיקה. תושבי הרחוב מנהלים בימים אלה מאבק משפטי נגד שינוי הסטטוס קוו, שהביא לטענתם לרעש צורמני וזיהום אוויר חמור.







חניה פקקים מצלמות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד