י' אייר התשפ"ד
18.05.2024

צפו: ביבי והעיוור נוסעים להגשים חלום

רגע לא פוליטי: ראש הממשלה בנימין נתניהו נענה לבקשת דניאל דפור, קשה ראייה בן 18, והסיע אותו במכונית השרד שלו

נתניהו. צילום: הדס פרוש, פלאש90
נתניהו. צילום: הדס פרוש, פלאש90



השבוע, נרשם מחזה בלתי שגרתי במסדרונות הכנסת: ראש הממשלה בנימין נתניהו ליווה יד ביד את הנער דניאל דפור, לקוי ראייה בן 18. הערב בערוץ 2, הסיפור המלא נחשף. לדניאל, אספן דגמי מכוניות, היה חלום: לנסוע ברכב השרד של נתניהו. ראש הממשלה נתניהו הרים את הכפפה והגשים לו את החלון.



בנוסף, דניאל ביקש להתגייס לצה"ל ולהרחיב את מעגל החברים שלו. גם את החלומות הללו ראש הממשלה הגשים לו ופרסם בפייסבוק האישי שלו את הדברים הבאים:

"הכירו את דניאל, נער מקסים שחלם להתלוות אלי לנסיעה בשיירה והיום שמחתי להגשים את חלומו. דניאל סיפר לי על שני חלומות נוספים שלו. האחד, להתגייס לצה״ל. הבטחתי לסייע לו בכך".

"באשר לחלום השני, אני זקוק לעזרתכם. דניאל לומד בירושלים ומתגורר בתל אביב, והוא סיפר לי שהוא מבקש להרחיב את מעגל חבריו בסביבת מגוריו. בואו נראה לדניאל כמה עם ישראל חם ואוהב - פנו אליו כאן בפייסבוק ותכירו אדם מקסים ורגיש", כתב נתניהו.



הערב, בראיון לערוץ 2, סיפר דניאל, שבעקבות הפרסום בפייסבוק של ראש הממשלה, נוספו לו חברים רבים מכל העולם. "עם ישראל, שוב הוכחתם איזה לב ענק יש לכם. תודה לכם שעזרתם לדניאל להגשים עוד חלום!", כתב הערב נתניהו בתגובה.
בנימין נתניהו

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד