י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

הנס בחתונת האדמו"רים הערב: גג האולם קרס

דרמה בחתונת משפחות אדמו"רים בירושלים: גג האולם קרס בעזרת הנשים • ל'בחדרי חרדים' נודע כי החתונה עוברת עם כל המשתתפים לאולמי בעלזא בקריה בירושלים. חברה דחסידי בעלזא וכל צוות בנין ביהמ"ד הגדול בקרית בעלזא נקראו ל"צו 8" ומסייעים בהכנת האוכל וצרכי החתונה שיוענקו לבעלי השמחה ללא תשלום

הקריסה באולם. צילום: יוסף זיאת
הקריסה באולם. צילום: יוסף זיאת



דרמה של ממש הערב (חמישי) באולמי 'שירת ירושלים' ברחוב כנפי נשרים בירושלים בשיאה של שמחת החתונה בחצרות זוועהיל - זוטשקא קרס חלק מגג אולם הנשים.

דקות קודם לכן זזה המסגרת מהגג וכל הנשים ברחו החוצה ואז קרס הגג ובנס ללא נפגעים בנפש.

כוחות גדולים של משטרה והצלה הגיעו למקום ופינו את כל האנשים החוצה מהאולם.



חובש רפואת חירום ונהג אמבולנס במד"א אפרים מנדלוביץ שהשתתף בארוע, הבחין לפתע שתיקרת הגבס בעזרת הנשים באולם מתחילה לקרוס, בקור רוח ובמהירות הוא החל לפנות את הנשים מהאולם וכעבור דקות בודדות קרסה התיקרה על השולחנות והכסאות במקום. צוותים שהוזנקו למקום ביצעו סריקה ובדרך נס לא היו נפגעים.

מנדלוביץ סיפר: "שהיתי באולם באירוע ולפתע הבחנתי שתקרת הגבס מתבקעת ומתחילה לקרוס בצד של הנשים שהיה מלא. הבנתי שאין זמן והתחלתי לצעוק להן לצאת החוצה, הייתה המולה ולשמחתי הן הבינו את גודל הסכנה, הקשיבו ויצאו בצורה מהירה וזהירה ובתוך זמן קצר הן האולם התרוקן ואז בבת אחת התקרה קרסה על הכיסאות והשולחנות שעליהם דלקו נרות. מיד לאחר הקריסה ובסיוע של עובדי המקום כיבינו את הנרות שהחלו לגרום לדלקה במקום כשבמקביל הגיעו מהר אמבולנסים של מד"א, כוחות כיבוי ומשטרה ולשמחתנו היה פה נס גדול הערב. בזכות הערנות והפינוי המהיר של האולם נמנעה פציעתן של עשרות נשים שנכחו באולם"

אחד המשתתפים במקום אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': הנשים שמעו פיצוצים מהגג וברחו כולם נבהלו, מדובר כאן בנס של ממש.

מדובר בשמחת החתונה לנכד האדמו"ר מזוטשקא, בן לחתנו הרה"צ רבי חיים לייפער אב"ד טעמשוואר אלעד, ובן האדמו"ר מטעמשוואר ארה"ב, עם בת הרה"צ רבי יעקב לייב גולדמן, בן האדמו"ר מזוועהיל זצ"ל.

ל'בחדרי חרדים' נודע כי החתונה עוברת עם כל המשתתפים לאולמי בעלזא בקריה בירושלים. חברה דחסידי בעלזא וכל צוות בנין ביהמ"ד הגדול בקרית בעלזא נקראו ל"צו 8" ומסייעים בהכנת האוכל וצרכי החתונה שיוענקו לבעלי השמחה ללא תשלום. הציבור יורד בהמוניו להשתתף בשמחה.

מכינים את האוכל באולמי בעלזא



מדוברות 'איחוד הצלה' נמסר: כי תקרת גבס קרסה באולם. מתנדבי רפואת חירום מסניף ירושלים שהגיעו ראשונים לזירה דיווחו כי למרבה הנס לא היו נפגעי גוף באירוע. צוותי חוס"ן - היחידה לסיוע נפש הגיעו לזירה לסייע למספר נפגעים קל מחרדה עקב אופי ונסיבות האירוע.

העיתונאי ‏יעקב ריבלין צייץ בחשבון הטוויטר שלו: "באולם הזה קבעתי חתונה ליום ראשון הקרוב אך ביטלתי מסיבות טכניות והעברתי לאולם אחר. נס". כתב.





















קריסה שירת ירושלים זוועהיל זוטשקא גג

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 12 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד