י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

סוף לקוקה קולה זירו

התרגלתם לטעם של ה'קולה זירו'? בטח תתאכזבו לשמוע שהגיעה העת להיפרד. בעוד שלושה ימים ייחל שיווק ה'קולה ללא סוכר' ברחבי העולם

סוף לקוקה קולה זירו
pixabay



הסוף לקוקה קולה זירו: ענקית המשקאות קוקה קולה השיקה אתמול את ה"קולה ללא סוכר" בניו זילנד, לאחר חמש שנים של מחקר כדי ליצור את הטעם הטוב ביותר לקולה ללא סוכר אי פעם, נוצרה הקולה Cola no suger המורכב ממתכון עם ערבוב וטעמים שנותנים טעם ערב.

הקוקה קולה החדש ללא סוכר מתוכנת להדמות בטעמו ממש לקוקה קולה הקלאסי ככל האפשר על ידי צוות של מומחי טעם במטה החברה של ארה"ב. כך פורסם באתר Supermarketnews שמסקר שינויים בשוק האוכל. ניו זילנד היא אחת המדינות הראשונות בעולם להשיק את הקוקה קולה לא סוכר.

"רצינו את הניסיון של שתיית קוקה קולה ללא סוכר כדי להיות קרוב ככל האפשר לדבר האמיתי" כך מסר סאנדיה פילאי, אחד ממנהלי השיווק של של קוקה קולה, הוא הוסיף "לנוכח האתגר הזה, צוות מומחי טעם שלנו בדק במשך חמש שנים מספר טעמים שונים וביצעו 18 ניסויי צרכנים במקומות שנים בעולם לפני שהוחלט על הטעם שנבחר"

מטעם החברה נמסר שהם ימשיכו לדאוג לרווחת אלו שלא יכולים לשתות קולה ללא סוכר, "אנחנו נדאג לרווחת האנשים ונעודד שתיה ללא סוכר".

ההשקה החגיגית של הקולה החדשה תושק בסוף השבוע בניו זילנד ותחלק 200,000 דוגמיות של קוקה קולה ללא סוכר, וזאת ההיה החלוקה הגדולה ביותר בחינם בהיסטוריה של החברה.

בחברה יורידו אט אט את משקה הזירו שהפך לחלק נפרד מממוצרי קוקה קולה בעולם, הקוקה קולה החדש ישווק ברחבי העולם החל מהתאריך ה-12 ביוני בעוד 3 ימים. יחד עם זאת נראה שבישראל אפשר לנשום לרווחה וה'זירו' ימשיך להופיע על המדפים.
קוקה קולה זירו ללא סוכר שתיה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד