י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

צפו בתיעוד: בין צוות המשטרה במבצע "חרדקים יזומים" בלש חרדי

ביום שישי שבה המשטרה להפעיל את מבצע "חרדקים יזומים" במאה שערים, זאת אחר שחייל הותקף בצהריים. בין צוות השוטרים בלבוש אזרחי שליוו בלש מחופש לחייל, נטמע בציבור בלש בלבוש חרדי - אבל גם תרגיל זה לא עזר, התושבים זיהו

צילומים: בחדרי חרדים
צילומים: בחדרי חרדים



בצהרי השבת, כוחות משטרה הוזעקו לשוק מאה שערים, עקב קריאה על אירוע משפחתי בבית פרטי. הכוחות שהגיעו למקום הותקפו ע"י עשרות תושבים קיצוניים בחפצים וקריאות 'נאצי'. באירוע נוסף במהלך השבת, כוחות משטרה הגיעו לטפל באירוע בליל שבת ברחוב רפפורט בשכונת 'בית ישראל', גם שם הם הותקפו בידי עשרות חרדים קיצוניים. הכוחות יצאו בשלום.

שלוש שעות לפני כניסת השבת, הפעילה המשטרה שוב את מבצע "חרדקים יזומים" במאה שערים, זאת אחר שחייל הותקף בצהריים מוקדם יותר, בעת שהגיע לחנות ספרים בשכונה. קהל גדול התגודד מחוץ לחנות, ולטענת המשטרה שצירפה הקלטת שיחה מאזרח שחייג למוקד ועדכן על התקיפה, אף יידו אבנים לעברו.

צפו בחילוץ החייל במאה שערים, בשישי. צילום: מחאות החרדים הקיצוניים

החייל חולץ בשלום, בעיקר אודות לתושבים, חסידי תולדות אהרן וכונני רפואה - ששמרו עליו בדרכו, כשבכל אותה העת, נשמעות לעברו הקריאות.

במבצע המשטרתי שתלה המשטרה הפעם בלש, לבוש חרדי לגמרי, כובע חליפה וחולצה לבנה, שנטמע בין התושבים. אך גם הוא זוהה בידי התושבים, כפי הנראה בשל הנעליים, שלא היו תואמות את קוד הלבוש החרדי.

התושבים ליוו אותו בקריאות "בלש", "בלש", עד שעזב את השכונה. צפו בתיעוד.



































חרדקים יזומים בלש חרדי

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 14 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד