י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

סרטון אקשן מגמתי מופץ בארצות הברית לקראת עצרת הגיוס • צפו

כך "מוכרים" לאמריקאים את 'גזירת הגיוס' בישראל: בסרטון אקשן מגמתי, נראים שוטרים ישראלים מכים מפגינים חרדים ונכתב "סיפרו לכם שישראל היא מדינה דמוקרטית?, סיפרו לכם שיש חופש דת בישראל? בישראל מכריחים חרדים להתגייס לצבא

שוטרים ומפגינים במא"שצילום: קובי הר צבי, בחדרי חרדים
שוטרים ומפגינים במא"שצילום: קובי הר צבי, בחדרי חרדים



בסרטון ערוך ומגמתי שמופץ בארה"ב, נראים שוטרים ישראלים מכים מפגינים חרדים בכמה הפגנות שונות, בסרטון נכתב "סיפרו לכם שישראל היא מדינה דמוקרטית?, סיפרו לכם שיש חופש דת בישראל?, שתדעו לכם שאין בישראל חופש דת, בישראל מכריחים חרדים להתגייס לצבא".

צפו בסרטון הדרמטי

הסרטון ערוך בצורה מגמתית, כשנראים בו רק שוטרים עוצרים ומכים מפגינים חרדים. הם לא מראים איך בחלק מהמקרים מפגינים השתוללו והתפרעו לפני שעצרו אותם.

מארגני העצרת שתתקיים היום (א') בארה"ב נגד חוק הגיוס הבינו שהפרסומים שלהם לא צלחו, מאחר ורק פלג אחד של סאטמר עומד מאחורי ההפגנה, מאחר ורוב רובם של גדולי התורה בארה"ב הודיעו שלא ישתתפו בעצרת, היות והיא מנוגדת לדעתם של גדולי ישראל בארץ ובראשם הגראי"ל שטיינמן שליט"א, ניסו המארגנים בצעד נוסף לשכנע אנשים להגיע לעצרת, ועקב כך הפיצו סרטון ערוך ומגמתי שבו נראים שוטרים מכים חרדים.

בסרטון אין איזכור על תקיפת חיילים חרדים במאה שערים או בבית שמש, לצופה מן הצד ברור שהשוטרים מכים חרדים סתם, אין כמובן איזכור על כך שהבחורים שנעצרו בשנה האחרונה הם בחורים שלא התייצבו לצו ראשון.

על פי מה שנראה, מארגני העצרת נחלו כישלון חרוץ, קרב הבלימה שהפעילו רבנים ועסקנים מישראל צלח, ועתה ככל הנראה העצרת תיראה ככל עצרת סטנדרטית נגד מדינת ישראל שמארגנים הפלגים בסאטמר למיניהם.
קרב הבלימה סרטון

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 34 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד