כ' ניסן התשפ"ד
28.04.2024

מדוע פרצו פקחי המשטרה לשידור בקול ברמה?

בקול ברמה הקימו אולפן בחוץ - בשילוב עם הופעה חיה של מידד טסה, אך זה הסתיים בפקחי משטרה ודו"ח לעמירם בן לולו. כל הפרטים

מדוע פרצו פקחי המשטרה לשידור בקול ברמה?



אמש (מוצ"ש) בתוכנית 'שבוע טוב' ברדיו 'קול ברמה' בהגשת השדרן עמירם בן לולו התארח הזמר מידד טסה, בהופעה חיה שנערכה מחוץ לאופלני הרדיו ברחוב ז'בוטינבקי בבני ברק, כאשר סביב האולפן צבאו קהל של מאות אנשים ובחורי ישיבה.

סמוך לשעת חצות, התלוננו מספר תושבי רחוב ז'בוטינסקי על מוזיקה רועשת והזעיקו משטרה - פקחי המשטרה הגיעו במהירות הבזק לאזור, בניסיון לברר את מקור המוזיקה הרועשת. כשגילו הפקחים כי מקור הרעש בוקע מאולפני הרדיו, הם נכנסו לאולפן ועצרו את השידור, בטענה כי הווליום גבוהה מידי ומפריע לתושבי האזור.

הפקחים אף נתנו למגיש התוכנית עמירם בן לולו דו"ח ע"ס של 730 ש"ח בגין הקמת רעש. לאחר דין ודברים בין אנשי הרדיו לפקחי המשטרה, אנשי הרדיו סגרו את האולפן החי שהוקם מחוץ לאולפני הרדיו, והמשיכו בשידור כרגיל באולפן הפנימי של התחנה.

מ'קול ברמה' נמסר אמש ל'בחדרי חרדים': "כחלק מהשידורים השוטפים ברדיו מתקיימות הופעות חיות ופעילות שטח תוך חיבור למאזינים, התקיימה גם הערב הופעה חיה של הזמר מידד טסה, אליה הגיעו מאות בחורים. מאן דהו התלונן במשטרה שעצרה את ההופעה רבע שעה לפני סיומה. כמובן שאירוע זה לא יפגע בשאר פעילויות הקיץ המתוכננות של הרדיו, לטובת מאות אלפי המאזינים".







קול ברמה עמירם בן לולו משטרה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 42 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד