י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

בחורי ישיבות ובנות סמינר בסלפי עם ניקי היילי

שגרירת ארצות הברית באו"ם, ניקי היילי, הגיעה לביקור אוהד בישראל והצטלמה עם מגוון אוכלוסיה, ביניהם בחורי ישיבות ובנות סמינר. את הביקור הגדירה ככזה שישנה את חייה. צפו בסלפי שהעלתה בטוויטר

כותל. אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל/פלאש90
כותל. אילוסטרציה. צילום: יונתן זינדל/פלאש90



לאחר שהתאוששו בישראל מביקור נשיא ארצות הברית, דונלד טראמפ, ורעייתו מלאניה - ביקור שזכה לחשיפה גדולה שדוברה ימים רבים לפני ואחרי, זכתה ישראל בביקור מפתיע נוסף. שגרירת ארצות הברית באו"ם, ניקי היילי, נחתה לביקור אותו כינתה כביקור ששינה את חייה.

בין יתר המקומות בהם ביקרה, הגיעה היילי לכותל, שם קידמו רב הכותל, שמואל רבינוביץ, ואנשי הקרן למורשת הכותל. היילי קיבלה הסברים על המקום הקדוש ואף קירבה פניה אל הקיר והתייחדה במשך מספר דקות. בספר המבקרים חתמה: "הלב שלי מלא, והחיים שלי ישתנו בעקבות הביקור. זאת הייתה ברכה לחוות מקום קדוש עם אנשים רוחניים מלאי אהבה, שאלוהים יברך את כל מי שבא לכאן".

בשיחה עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, דיברה על היחס הנורא כלפי ישראל: "כל מה שעשיתי הוא לומר את האמת ואני די נפעמת מהתגובות. זה היה מנהג באו"ם, משהו שהם רגילים לעשות, ואם יש משהו שיש לי אפס סובלנות אליו זו בריונות - והאו"ם התנהג כך כלפי ישראל פשוט כי הוא יכול". לדבריה, "אנחנו מתחילים לראות שינוי. אני חושבת שהם יודעים שהם לא יכולים להמשיך להגיב כפי שהם הגיבו עד עכשיו, הם חשים שהטון השתנה. אי אפשר לשבת שם ומכל המדינות לסמן דווקא את ישראל".

בסיום ביקורה סיכמה השגרירה היילי בטוויטר: "אלה הם הפנים שראינו במהלך הטיול שלנו. העם הישראלי והפלסטיני שפגשנו, התקווה וחלומות על עתיד עתידי מבטיח".






ניקי היילי סלפי רב הכותל ארצות הברית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד