ח' ניסן התשפ"ד
16.04.2024

פסק הדין בפרשת סרנה: נתניהו מגיב: "היינו מגיעים בכל יום אל בית המשפט"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להחלטת בית המשפט שחייב היום את העיתונאי יגאל סרנה לשלם לו פיצוי כספי בסך 115 אלף שקל בעקבות פוסט ברשת שפרסם נגדו ונגד ורעייתו: "היינו מגיעים בכל יום אל בית המשפט"

צילום: יונתן זינדל פלאש 90
צילום: יונתן זינדל פלאש 90



ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס להחלטת בית המשפט שחייב היום (ראשון) את העיתונאי יגאל סרנה לשלם לו פיצוי כספי בסך 115 אלף שקל בעקבות פוסט ברשת שפרסם נגדו ונגד ורעייתו.

"האמת והצדק ניצחו היום את מסע הציד האינסופי שמתנהל נגדי, נגד רעייתי ונגד משפחתי כבר למעלה מ-20 שנה", כתב נתניהו.

לדבריו, "לו היינו תובעים את כל מי שמוציא את דיבתנו, היינו מגיעים בכל יום אל בית המשפט. אבל יש לי מדינה לנהל ורעייתי עוסקת בפעילות ציבורית ועובדת כפסיכולוגית חינוכית בשירות העירוני בירושלים".

"באחד המקרים הבודדים", הוסיף ראש הממשלה, "בהם מצאנו את הזמן להגן על שמנו הטוב ולהגיש תביעה נגד עוד שקר שמתפרסם נגדנו - בית המשפט חשף את השיטה והכריע בעד האמת".

הוא פנה לציבור גולשיו וכתב: "בשמי ובשם רעייתי אני מבקש להודות לכם על התמיכה שלכם. אנו שואבים מכם כוח ועידוד רב. בזכותכם אנו מצליחים לעמוד מול מסע השקרים וההכפשות. האמת ניצחה היום - והיא תמשיך לנצח".



כזכור, בית משפט השלום בתל אביב קבע הבוקר כי סרנה ישלם למשפחת נתניהו פיצוי כספי בסך 115 אלף שקל לאחר שהם הגישו נגדו תביעה על סך 280 אלף שקלים, בעקבות פוסט שפרסם נגדם.

בפוסט שפרסם טען סרנה כי אשת ראש הממשלה - שרה השליכה את בעלה ממכונית השרד, באמצע הלילה, בכביש מספר 1.
בנימין נתניהו יגאל סרנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד