כ"ז ניסן התשפ"ד
05.05.2024

הבת של דפנה מאיר הי"ד התחתנה בחופה מרגשת

רננה מאיר, שאמה דפנה הי"ד נרצחה בפיגוע דקירה בביתה בעתניאל, התחתנה הערב עם בבאר שבע. יהודה גליק שהשתתף בחתונה ל'בחדרי': "רואים אור"

הבת של דפנה מאיר הי"ד התחתנה בחופה מרגשת



רננה מאיר, שאמה דפנה הי"ד נרצחה בפיגוע דקירה בביתה בעתניאל, התחתנה הערב (ראשון) עם בחיר ליבה אור כהן. באולמי 'גני בראשית' בבאר שבע.

בסידור חופה וקידושין כובד: הרב דב זינגר ראש ישיבת 'מקור חיים'.

בני משפחה, חברים ומכרים מכל רחבי הארץ הגיעו לחגוג עם משפחת מאיר את שמחת החתונה, ביניהם רבנים, חברי כנסת ואישי ציבור.

ח"כ יהודה גליק מ'הליכוד' שהשתתף בחתונה אומר בשיחה עם בחדרי חרדים: "'והארץ היתה תוהו ובוהו וחושך על פני תהום' - כך הרגשנו לפני כשנה וחצי כאשר נלקחה מאיתנו דפנה מאיר הי"ד. ועכשיו: 'ויאמר א-להים יהי אור ויהי אור', אור גדול בחתונה של אור כהן ורננה מאיר".

גליק הוסיף ואמר: "ההתרגשות עצומה. איננו מבינים את דרכי ה', אבל אנו מרגישים שיש מנהיג לבירה שעושה דברים גדולים בעולם. החתן אור, דיבר לפני שבירת הכוס ואמר למה צריך לשבור כאן כוס, הרי יש כאן לבבות שבורים? הארץ עדיין לא מלאה דעה את ה' כמים ועוד לא בנינו את ביתו של ה'".

רק לפני שלושה שבועות נישא בשנית אביה של רננה, נתן מאיר, לבת זוגתו זהר מורגנשטיין. כזכור, דפנה מאיר נרצחה לפני כשנה וחמישה חודשים בפיגוע דקירה רצחני ביישוב שבו גרה - עתניאל.

מאיר נאבקה במחבל שתקף אותה במשך זמן רב, והספיקה להתקשר לכוחות הביטחון כדי לדווח על שאירע בטרם מותה. בעת הרצח שלושה מילדיה היו בחלקים אחרים של הבית. המחבל דקר את דפנה בפלג גופה העליון ובראשה, ולאחר פעולות החייאה ממושכות שבוצעו בה על ידי צוותי מגן דוד אדום, נקבע מותה.

לאחר מותה הפכה מאיר לסמל ישראלי ולאחת הטרגדיות הצורבות ביותר הנזכרות בגל הטרור האחרון. במלאת שנה למותה יצא לאור ספר ביוגרפי אודותיה בשם "מה יקרה אם אמות מחר בבוקר", מאת יפעת ארליך. הספר מתאר את סיפור חייה ומשלב כתבים רבים מפרי עטה של מאיר, אותם אספה וערכה ארליך. הספר הפך לרב-מכר - למעלה מעשרת אלפים עותקים שלו נמכרו מיד עם החודש הראשון לפרסומו.













דפנה מאיר מחבלים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד