ט' ניסן התשפ"ד
17.04.2024

מיליון דולר: המתווך מציע דירה של "צדיק גדול" שתביא לכם ילדים יראי שמים

יוזמה מעניינת למכירת נכס בירושלים, במחיר יקר מהממוצע בשוק לדירות, מתפרסמת לראשונה ב'בחדרי חרדים', כשהסיבה היא - מי התגורר בבית במשך עשרות שנים: "צדיק גדול"

ירושלים. צילום: קובי הר צבי
ירושלים. צילום: קובי הר צבי



יוזמה שיווקית מעניינת של משרד תיווך בירושלים, מציעה במחיר יקר יותר ממחיר השוק, דירת מגורים ששימשה "צדיק גדול": מודעה על מכירת דירה בירושלים מתפרסמת בימים האחרונים, ובה הודעה על מכירת דירה גדולה בקרית מטרסדורף בירושלים, ולדברי משרד התיווך, הדירה היא של "צדיק גדול, תלמיד חכם גדול וירא שמיים", והיא סגולה לגדל בתוכה בנים יראי שמים.

במודעה הנראית כגימיק פרסומי במטרה למכור את הדירה נכתב "מציאה גדולה בלב שכונת סורוצקין מטרסדורף בירושלים! למכירה דירה גדולה של צדיק גדול תלמיד חכם מופלג וירה (הטעות במקור) שמים זצ"ל. כולל רהיטי ביתו ובית מדרשו שהיה בתוכו, כולל מרפסת סוכה גדולה, מחסן + אופציה".

בהמשך המודעה נכתב: "סגולה להצלחה מרובה לשוכן בתוכו לגדל בנים יראי שמים המאירים את העולם באור התורה צדיקים בעלי מידות טובות ולשלום בית ולהצלחה ולמזל טוב ברוחניות וגשמיות".



הצדיק רבי משה סאקס זצלצילום: הצדיק רבי משה סאקס זצל
הצדיק רבי משה סאקס זצל


בסיום המודעה נכתב: "זו דירה הנמצאת בתוך שכונת תלמידי חכמים גדולים יראי שמים, ויש בתי כנסיות, בתי מדרשות, ותלמודי תורה, מקואות, מושב זקנים שלא נראה שום חילול שבת, מרכזי קניות הקרובים לכל ישיבות וגדולי החסידיות. ותחבורה לכל חלקי העיר".

ל'בחדרי חרדים' נודע כי מדובר בדירה של הגאון רבי משה סאקס זצ"ל אב"ד קהל היראים ומגדולי התלמידי חכמים בירושלים, מקהילת 'תולדות אהרן' שנפטר לפני מספר חודשים, רבי משה היה ידוע כצדיק גדול ועובד ה', אשר בשבתות היה מקיים בביתו מניין תפילה בסלון הבית שהפך לבית מדרש קטן.

כעת מציעים במשפחתו למכור את הדירה, כשהמחיר הנדרש הוא מיליון דולר - הם נעזרו במשרד התיווך שהביא את הרעיון למכירה במחיר טוב בשיווק הבית באמצעות הגימיק. משיחה עם גורם המתמצא במחירי הנדל"ן באזור, דירה כזו, של כמאה עד 120 מטרים באזור המדובר, מחירה בשוק נמוך בכשלוש מאות אלף דולר.



דירה הרב משה סאקס מטרסדורף מיליון דולר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד