כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

טראמפ הדליף: ישראל פרצה בהצלחה למחשבים של דאעש

ישראל פרצה למחשבי דאעש ועלתה על מידע חיוני, כך הדליף נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ לרוסים. כך מדווח הניו יורק טיימס • הפרטים - בפנים

טראמפ ופוטין. צילום: רויטרס
טראמפ ופוטין. צילום: רויטרס



ישראל פרצה למחשבי דאעש, כך הדליף נשיא ארה"ב דונאלד טראמפ לרוסים. על פי הדיווח של הניו יורק טיימס. טראמפ הדליף לרוסים כי ישראל הצליחה לפרוץ למחשבי ארגון הטרור, וכך לגלות שהם מתכננים לפוצץ מטוסים עם מחשבים ניידים שימולאו בחומר נפץ שלא מתגלה בבדיקה הביטחונית.

על פי הדיווח, המידע נבדק על ידי האמריקאים, שלא בזבזו זמן ואסרו על העלאת מחשבים ניידים למטוסים. המידע גרם לאמריקאים לאסור בחודש מרץ האחרון על נשיאת מכשירי אלקטרוניקה על טיסות נכנסות ממספר מדינות מוסלמיות, בעיקר לארצות הברית ולבריטניה.

במאמר שפורסם בחודש שעבר ב'ניו יורק טיימס', מקור המודיעין המסווג הוא ישראל, על פי הדיווח בניו יורק טיימס גורמים ישראליים סירבו לאשר שישראל היא מקור המידע. אבל מספר אתרי חדשות צוטטו על ידי שני בכירים במודיעין הישראלי, כי ישראל שיתפה מידע עם ארצות הברית על שפעילי דאעש מתכננים להגניב מחשבים ניידים עמוסי חומר נפץ למטוסים.

כמו כן דיווח ה"ניו יורק טיימס" כי נשיא ארה"ב שיתף את המודיעין שהגיע מישראל עם רוסיה, והוא "מהחששות הגרועים ביותר של ישראל" שהמידע יזלוג למדינות עוינות.
דאעש דולנד טראמפ מחשבים ישראל פוטין

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד