י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

איוונקה טראמפ: "הביקור בכותל הוא משהו שאני לא מצליחה לתאר"

הביקור של נשיא ארצות הברית דונאלד טראמפ בישראל, עדיין משפיע ורק הבוקר דווח על יוזמת הסדר מדיני במצרים לפני שנה. בתו איוונקה מתראיינת לראשונה על ביקורה בכותל

איוונקה עולה לטיסה. צילום: רויטרס
איוונקה עולה לטיסה. צילום: רויטרס



בראיון שנערך היום (ה') ברשת "פוקס & פרנדס", אמרה איוונקה טראמפ קושנר כי היא הופתעה מ"הרשעות והאכזריות", שקיבלו בתקשורת את עובדת היבחרו של אביה לנשיאות. והוסיפה שאביה הנשיא טראמפ חש "צודק מאוד" לאחר דבריו של מנהל ה- FBI לשעבר, ג'יימס קומי, בעדותו האחרונה של הסנאט.

כזכור, בעדותו האשים קומי את טראמפ בכך שלחץ עליו לסיים את החקירה נגד המעורבות הרוסית בבחירות בארה"ב.

לגבי הביקור שלה בישראל אמרה איוונקה "זה היה רגע מיוחד, כל כך התרגשתי שאין לי מילים לתאר. הרגע הזה, שבו אני ומשפחתי עומדים לבד מול הכותל, זה רגע בלתי ניתן לתיאור, ואני מרגישה מבורכת".

איוונקה סיפרה שהיא עדיין לא הצליחה להתרגל לוושינגטון ולעדת הצלמים שמלווים אותה לכל פינה, ואורבים לה בכל מקום: "אני מנסה תמיד לצאת מכל מיני מקומות שונים כדי להתחמק מהצלמים, אבל הילדים שלי מאד שמחים פה בוושינגטון, ככה שזה בסדר גמור".



איוונקה בכותל. צילום: נתי שוחט פלאש 90צילום: איוונקה בכותל. צילום: נתי שוחט פלאש 90
איוונקה בכותל. צילום: נתי שוחט פלאש 90


היא התייחסה גם לבעלה, ג'רארד, אחד האנשים החזקים בסביבת הנשיא: "בעלי מאד אוהב את העבודה שלו. ראיתם את התוצאות שהביא בביקור בסעודיה ובישראל וברומא, הוא מנסה מאד להצליח"

עוד התייחסה לאביה: "אבא שלי מנסה מאד לדאוג לרווחתם של ותיקי המלחמות, וחיילים שפרשו, זה בראש מעייניו. השמועות שיש מתיחות בין הצוות שסביב הנשיא לא נכונות, כולנו עובדים ביחד וממוקדים במטרה החשובה לדאוג לאזרחים"
איוונקה כותל ג'רארד קושנר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד