י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

הגר"ח קנייבסקי הכריע ובירך: "בזכות העזרה לתורה - תצליח"

מועמד 'הליכוד', מיכאל וידל, המתמודד לראשות העיר בבחירות שיתקיימו מחר (שלישי) ברמלה, הגיע היום למעונו של הגר"ח קנייבסקי בבני ברק, לקבל את ברכתו, זאת לאחר שהבטיח לתמוך במוסדות התורניים בעיר • ל'בחדרי' נודע כי המועמד השני ביקש אף הוא להגיע אל הגר"ח אך סורב

הגר"ח קנייבסקי הכריע ובירך: "בזכות העזרה לתורה - תצליח"



מועמד 'הליכוד', מיכאל וידל, המתמודד לראשות העיר בבחירות שיתקיימו מחר (שלישי) ברמלה, הגיע היום למעונו של הגר"ח קנייבסקי בבני ברק, לקבל את ברכתו, זאת לאחר שהבטיח לתמוך במוסדות התורניים בעיר.

ל"בחדרי חרדים" נודע כי וידל סיפר לגר"ח כי "בעיר שלנו נלחמים כבר שנים נגד החרדים ונגד מוסדות "החינוך העצמאי", אני עוזר לפעילות של "לב לאחים" וכעת אני מתחייב להמשיך וסייע למוסדות התורה", אמר המועמד לראשות רמלה.

עוד נודע ל"בחדרי חרדים" כי בפני הגר"ח הוצגה המלצתו של יו"ר ועדת הכספים משה גפני, שנכנס לעובי הקורה והגיע למסקנה שוידל הוא המועמד הטוב ביותר למגזר החרדי והדתי ברמלה.

הגר"ח בירך את מועמד 'הליכוד' שיצליח בבחירות מחר, והוסיף כי "בזכות שזה שאתה עוזר לישיבות ולמוסדות תורה - אתה תצליח", כך נודע ל"בחדרי חרדים".

כמו"כ, נודע ל"בחדרי חרדים" כי אף המועמד מוטי יצחקי ביקש להכנס לבית הגר"ח קנייבסקי ולקבל את ברכתו, אולם לאחר שהגר"ח שמע את המלצת גפני - דרישת יצחקי לא התקבלה.

עוד נודע ל"בחדרי חרדים", כי קודם לכן היום, הכריעו הגראי"ל שטיינמן והגרי"ג אדלשטיין לתמוך בוידל, וכפי שנחשף אתמול ב"בחדרי חרדים", זאת לאחר שהוא אף קיבל את תמיכתו של נשיא המועצת חכם שלום כהן.

כזכור, וכפי שפורסם ב"בחדרי", למרות שאין ל'דגל התורה' נציג במועצה, בשבוע שעבר נפגשו גפני ויו"ר המחלקה המוניציפאלית של התנועה מנחם שפירא עם יו"ר הקואליציה ח"כ דוד ביטן – והניחו בפניו את הדרישות שבעבורן הם יורו לתמוך במועמדו וידל: שמירה על הסטטוס קוו בעיר ושוויון למוסדות החינוך התורני כפי הקיים בערים אחרות כדוגמת תל אביב.

כזכור, לפני כשבועיים, נפגשו גפני ושפירא עם מנהלי מוסדות החינוך בעיר, ובפניהם הועלו קשיי ההתמודדות של בתי הספר התורניים המקבלים לטענתם תקציב זעום, בנוסף הם התלוננו על "חסר במבנים ובשירותי אחזקה וצרכים נוספים שהעירייה יכולה לספק לטובת התפתחות ופריחת התלמידים במוסדות החינוך בעיר". המנהלים הביעו את מצוקת המוסדות בפני גפני ובקשו את עזרתו והתערבותו על מנת למנוע אפליה ולתקצב גם את תלמידי בתי הספר התורניים ככלל ילדי העיר.

גפני הבטיח להם כי "דגל התורה - תעמוד על כך שעיריית רמלה תפעל לשוויון בחינוך ילדי החינוך העצמאי שיהיו שווים ככל ילדי העיר רמלה וכפי שהם שווים בערים ברחבי הארץ". כאמור, בהמשך גפני נפגש עם ביטן להבטיח את הסיוע למוסדות התורניים.
מיכאל וידל משה גפני הרב חיים קנייבסקי רמלה דגל התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד