ה' אייר התשפ"ד
13.05.2024

העוקץ הגדול של הכנסת ספר התורה

בעל קייטרינג קיבל הזמנה גדולה להכנסת ספר תורה בבבית כנסת ירושלמי. מה שהוא חשף הדהים אותו

צילום: יעקב כהן. (אין קשר בין המצולם לכתבה)
צילום: יעקב כהן. (אין קשר בין המצולם לכתבה)



עוקץ הקייטרינג הגדול: הכנסת ספר תורה שאמורה היתה להיערך באולם אירועים בירושלים, התבררה כמבצע עוקץ ענק.

אזרח הזמין מחברת קייטרינג ירושלמית, סעודת מצווה לאירוע הכנסת ספר תורה עבור 500 מוזמנים, לבית כנסת ירושלמי מפורסם הקרוי על שם אחד מגדולי רבני המזרח, אשר לו משפחת רבנים ענפה בעל רחבי הארץ.

ערב האירוע, ביקש המזמין מבעל הקייטרינג, לקבל במשלוח מוקדם את המשקאות החריפים, כדי להכניסם לקירור.

על ההמשך מספר בעל הקייטרינג ל'בחדרי חרדים': "חשדתי מיד שמשהו אינו כשורה מאחר והוא לא השאיר לי פרטים מלבד מספר טלפון, שבהמשך התברר כטלפון ציבורי באחד ממתקני הכליאה של השב״ס.

"כשהוא צילצל בקשר למשקאות החריפים החשד שלי התגבר. ניהלתי איתו שיחת רקע איך אנו מתנהלים מול מזמינים. אמרתי לו שאם לא נקבל פרטים מלאים שלו, אנו לא מקבלים את האירוע, הוא ניסה לשכנע שמדובר באחד מצדיקי הדור והישיבה שלו היא זאת שעומדת מאחורי הפקת האירוע של הכנסת ספר התורה, והכסף מובטח.

"הוספתי ואמרתי לו שאנו נעבוד רק מול בן אדם ולא מול אף מוסד. במסע השכנועים שלו הוא צירף לשיחה "רב ידוע ומפורסם״ שהוא הציגו כמנהל המוסד המזמין, העומד מאחורי ההזמנה, למרבה המזל נצמדתי לכללים של החברה ולא חרגתי מהמדיניות שלנו בחברת הקייטרינג שלא מקבלים הזמנה בלי מקדמה ובלי שיהיה מלוא פרטי המזמין, ויהי מה, וכך ניצלנו מעוקץ של רבבות אלפי שקלים".

בהמשך בעל הקייטרינג רצה להיות בטוח באמיתות חשדותיו, והוא המתין בסמוך לאולם האירועים בשעה שהמזמין האלמוני ביקש לפרוק שם את ההזמנה, שם לתדהמתו ראה 4 משאיות עמוסות כל טוב, תוך שהם מנהלים דין ודברים עם בעל האולם, שסירב לתת להם לפרוק את הסחורה, מאחר ולא ידוע לו על אירוע הכנסת ספר תורה מתוכנן.

בהמשך התברר, שמדובר באסיר מתוחכם שניהל רשת הפצה וגבייה מתוך הכלא של משקאות חריפים. וכי כמה סוחרי משקאות נפלו בשיטה דומה. המשטרה פתחה בחקירה.
ספר תורה עוקץ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 7 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד