כ"ד אייר התשפ"ד
01.06.2024

סערה • גפני על פרוש: "אם הוא לא יודע לדבר - שלא ידבר. שיעשה" צפו

ח"כ גפני משיב אש לדברי סגן השר פרוש שפורסמו אמש ב'בחדרי' שאמר כי: "ההתחבקות של גפני עם השמאל מרגיזה" זאת על רקע השתתפות גפני בועידת 'הארץ' והצהרתו כי 'דגל' קרובה בדעותיה המדיניות לשמאל • גפני: "התופעה הזו תיגמר" • צפו

סערה • גפני על פרוש: "אם הוא לא יודע לדבר - שלא ידבר. שיעשה"  צפו



מתיחות קשה ב'יהדות התורה': יו"ר ועדת הכספים ח"כ משה גפני משיב אש לדבריו של סגן שר החינוך מאיר פרוש שפורסמו אמש ב"בחדרי חרדים", על רקע השתתפותו של גפני בועידת 'הארץ' והצהרתו כי 'דגל התורה' קרובה בדעותיה המדיניות לשמאל.

גפני נגד פרוש

צפו

לדבריו של גפני הבוקר, "לא נשב עם השמאל כי הם עם הרפורמים ונגד התורה", גפני מוסיף כי "מאיר פרוש לא ימנע ממני להביע את עמדתי, ולהביא את משנתה של דגל התורה והרב שך".

"זה חוזר על עצמו פעם אחר פעם," אמר גפני, "חבר הכנסת פרוש, מעביר ביקורת על מה שאני אומר, שאני אומר את משנתה של 'דגל התורה' ואת מורשתו של מרן הרב שך זצ"ל.

"הוא גם לא שמע את הנאום, הוא אמר דברים שלא היו ולא נבראו, אני אמרתי שלקיבוצי השמאל אין זכות להיות על אדמות ערביות אם לא התורה. כל הזכות שלנו על ארץ ישראל נובעת מזה שהקדוש ברוך נתן לנו".

להגיד את זה במעוז השמאל, לדבר נגד הרפורמים, להגיד את עמדתנו, ואחר כך שחבר הכנסת פרוש יעביר על ביקורת, תגמר התופעה הזו, אם הוא לא יודע לדבר - שלא ידבר – שיעשה".



כזכור, אמש הגיב פרוש נגד דבריו של גפני שאמר כי "הפלסטינים היו כאן לפנינו": "אולי גפני הגיע אחרי הפלסטינים, אני נמצא כאן שמונה דורות. כל ההתחבקות עם השמאל היא תמוהה, מרגיזה ואין בה כל תועלת. אמרתי לו את זה כבר בישיבת סיעה לפני שבוע".

בשיחה עם "בחדרי חרדים" הוסיף סגן השר כי בעבר שוחחתי עם גפני ושאלתי אותו מדוע הוא נוטה לשמאל למרות שזה נכעיס קהלים רבים ב'יהדות התורה' - והוא השיב לי: "ככה אני מקרב אלינו את החרדים העובדים".
משה גפני מאיר פרוש שמאל דגל התורה יהדות התורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 18 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד