כ"ו ניסן התשפ"ד
04.05.2024

איפה החמלה? התקשורת חוגגת על ילד בן 10

כמעט חצי שנה לאחר שזכה האב דונלד בנשיאות ארה"ב, הגיע בשבוע האחרון ילדו בן ה-10 להתגורר עמו בבית הלבן, התקשורת בארה"ב שמה לב למשחק פופולרי אותו אחז בין ידיו ברדתו מהמטוס וחגגה עליו

בארון טראמפ (במרכז), צילום: רויטרס
בארון טראמפ (במרכז), צילום: רויטרס



בארון טראמפ בן ה-10 שוב מבויש על ידי התקשורת: בסוף השבוע האחרון, נחת בנו של הנשיא טראמפ, בארון, בן ה-10, יחד עם אביו דונלד ואמו מלאניה בוושינגטון.

הנשיא טראמפ, עבר להתגורר בבית הלבן מיד לאחר שהושבע לנשיא, ואילו אשתו ובנו בן ה-10 נשארו בניו יורק, בסוף השבוע טראמפ הילד יחד עם אמו הצטרפו גם הם למגורים בבית הלבן, וברדתו מהמטוס נצפה הילד אוחז בידיו את המשחק הפופולרי שמשגע את העולם - "הספינר".

לאחר שהמשחק התפרסם, הופיעו כתבי עת, בשלל מגזינים, בהם הסבירו מומחים לתרפיה, שהספינר הוא סוג של תרפיה לילדים עם צרכים מיוחדים, כגון חוסר ריכוז וכדומה.

העובדה כי הספינר נפוץ בקרב בני נוער שלא מפסיקים לשחק עם זה, לא מנע מפרשנים מרושעים בארה"ב, מלפרשן את הילד בארון כאחד שזקוק לעזרה נפשית וצריך טיפול פסיכולוגי.

העיסוק בילד טראמפ, עורר מהומה בתקשורת האמריקאית מצד אלו שנזעקו להגן על הילד, והזכירו את הכינויים שהוצמדו לילד לפני כמה חודשים, "הילד נראה רוצח, הילד אוטיסט, הילד נראה מוזר".

גם אז יצאו הרבה מאד להגנת הילד, ודרשו מכלי התקשורת להניח לילד, ולא להכנס לחייו הפרטיים.

נראה איפוא, כי כל אשר 'טראמפ' יכונה, יבוקר ללא משוא פנים וללא התחשבות, גם ילד בן ה-10 אשר יתכן ולוקה באוטיזם.
בארון טראמפ ספינר דונלד טראמפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 9 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד