כ"א ניסן התשפ"ד
29.04.2024

דרמה בבית קברות: המנכ"ל הסרוג נגד השר אזולאי

דבר כזה טרם היה: לאחר שהחלו החגיגות, המנכ"ל שיגר מכתב נגד עמדת השר הממונה עליו • "בחדרי חרדים" עם המכתב המלא והסאגה

צילום: הדס פרוש, פלאש 90
צילום: הדס פרוש, פלאש 90



ביום חמישי האחרון הגיע שר הדתות דוד אזולאי מלווה במנכ"ל משרדו עודד פלוס לסיור בעיר החרדית אלעד, כשבסיומו סיכם השר עם ראש העיר ישראל פרוש על הקמת בית העלמין בעיר.

ראש העיר פרוש, סיפר לשר על הקשיים שעוברות המשפחות השכולות המתגוררות באלעד שצריכות להיטלטל עם גופות הנפטרים לבתי קברות מרוחקים, והשר נרתם לנושא והבטיח כאמור, לראש העיר כי יקדם את פתיחת בית העלמין בעיר.

לשכת השר אזולאי יחד עם לשכת רה"ע פרוש פרסמו הודעה לתקשורת על הקמת בית העלמין, והחגיגות החלו, אולם התברר שלא לזמן מרובה.

במכתב תמוה ששיגר מנכ"ל המשרד לשירותי דת פלוס לראש העיר פרוש הוא טוען כי "הבנתי שלשכתך הוציאה הודעה לתקשורת לפיה השר לשירותי דת אישר הקמת בית עלמין באלעד. בכל הכבוד, האמירה הזאת חסרת שחר".

פלוס ממשיך להכחיש את דבר הקמת בית הקברות: "השר ואנוכי היינו במקום אותו אתם מבקשים להגדיר כבית עלמין לאלעד וכפי שנאמר על ידך בסיור, ברור לך כי יש צורך כתנאי להקמה לקבל את אישור המשרד".

"ככל שתגיע אלינו בקשה מסודרת נבחן אותה בין השאר בשים לב לתוכנית העקרונית להסדיר את סוגיית הקבורה באלעד בבית העלמין האיזורי ברקת", הוסיף.

בניגוד מוחלט לעמדתו של פלוס, בדיון שהתקיים אתמול, בוועדת הפנים, לשאלת ח"כ יעקב אשר, שב השר אזולאי על הדברים ואמר כי "מדובר בנושא חשוב מהמעלה הראשונה, הנחיתי את ראש העיר וגורמי המקצוע במשרדי להכין תוכניות ולקדם זאת באופן מיידי". צפו בתיעוד.







המכתב של פלוסצילום: המכתב של פלוס
המכתב של פלוס


.
אלעד בית קברות דוד אזולאי עודד פלוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד