י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

גן סאקר: הורי הילדים החולים מ'הדסה' התכנסו בשירה ובתפילה • תיעוד

במשך שבועות נאבקים הורי הילדים החולים המאושפזים בבית החולים 'הדסה' במצב בלתי אפשרי: מאבק בין הרופאים להנהלת 'הדסה' פוגע בצורה קשה בטיפול בילדים • הערב הם התכנסו ב'גן סאקר' בירושלים, זעקו את מחאתם, התפללו את הסליחות של כ' בסיוון, וחתמו בזיץ מרגש עם המשפיע הרב מענדל ראטה • קובי הר צבי מגיש תיעוד

צילום: קובי הר צבי
צילום: קובי הר צבי



במשך שבועות נאבקים הורי הילדים החולים המאושפזים בבית החולים 'הדסה' במצב בלתי אפשרי: מאבק בין הרופאים להנהלת 'הדסה', פוגע בצורה קשה בטיפול בילדים.

הערב (שלישי), הם התכנסו ב'גן סאקר' בירושלים, זעקו את מחאתם, התפללו את הסליחות של כ' בסיוון, וחתמו בזיץ מרגש עם המשפיע הרב מענדל ראטה.

לפני מספר שבועות התפטרו הרופאים הבכירים מהמחלקה ההמטו-אונקולוגית בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים. זאת כמחאה על כוונת הנהלת הדסה לאחד את מחלקת השתלות מח העצם של הילדים עם זאת של המבוגרים.


ההורים בגן סאקר

רופאי המחלקה התנגדו למהלך בטענה שהדבר יפגע בטיפול בילדים. במקום הרופאים שהתפטרו הובאו למחלקה רופאים אחרים, בעיקר מבית החולים 'שיבא'. אך לטענת ההורים רופאים אלה אינם מיומנים

במחלקה ההמטו-אונקולוגית בהדסה מטופלים כ-300 ילדים, וחלקם נאלצו להעביר את ילדיהם לבתי חולים מרוחקים במרכז.

לפי דיווחים בתקשורת, ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הבריאות יעקב ליצמן צפויים להיפגש בימים הקרובים הרופאים הבכירים שהתפטרו, במטרה לפתור את המשבר מול הנהלת בית החולים.













































גן סאקר מאבק בית חולים מחאה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 8 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד