י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

לראשונה: חרדית תטיס את ראש הממשלה ופמלייתו

לראשונה, טייסת חרדית, תטיס את ראש הממשלה נתניהו ופמלייתו לביקור ביוון וקפריסין למדה ב'בית יעקב' בירושלים והיא כיום אם לארבעה התקבלה לקורס הטייסים של אל על ב־2015 וסיימה אותו לפני כמה חודשים בהצלחה

נתניהו יורד מטיסה, צילום: משה מילנר, פלאש 90
נתניהו יורד מטיסה, צילום: משה מילנר, פלאש 90



ראש הממשלה בנימין נתניהו, ימריא  היום אחר הצהריים (רביעי) לסלוניקי לפגישת פסגה משולשת עם מנהיגי יוון וקפריסין. מתברר כי בטיסת 'אל על' זו, יהיה אלמנט היסטורי מרגש: כאשר זו תהיה הטיסה הראשונה של ראש ממשלה, שאותה תטיס טייסת חרדית. כך מדווח הבוקר איתמר אייכנר בעיתון 'ידיעות אחרונות'.

ע"פ הדיווח, את המטוס יטיסו שני טייסים: הקברניט ינון הדר והקצינה הראשונה נחמה שפיגל נובק - אישה חרדית.

נחמה התחנכה במוסדות 'בית יעקב' בירושלים, היא נשואה ואמא ל־4 ילדים. חובשת פאה ושומרת נגיעה, ומתגוררת ביישוב חרדי באזור ירושלים.

בגיל 20, נחמה נדבקה בחיידק התעופה והחלה ללמוד טיסה בארה"ב. היא קיבלה רישיון טיס בארה"ב ומאז ניסתה להתקבל לקורס הטיס של 'אל על'. בשנים האחרונות היא עברה את דרישות הסף, אך מאחר שלא שירתה בחיל האוויר, נפלה על סעיף היעדר שעות טיסה מספיקות.

אבל נחמה לא ויתרה, והקפידה לטוס לארה"ב בכל שנה כדי להשתלם בטיסה ולצבור שעות. לאחר שעברה את כל הדרישות והמבדקים, קיבלה ב־2015 את ההודעה שהתקבלה לקורס הטייסים של 'אל על' שנפתח באוקטובר. במהלך הקורס ילדה, ולאחר חופשת לידה חזרה לקורס והשלימה אותו בהצלחה.

עוד דווח, כי נחמה מספרת לחברותיה ש"חלום חייה היה מאז ומתמיד להיות טייסת פעילה, ובעלי מאוד עוזר לי בזה", אף שהמשמעות של לעבוד כטייסת היא היעדרות רבה מהארץ ועבודה בשעות לא שגרתיות. גם משפחתה של נחמה מפרגנת לה על בחירתה.



הידיעה הבוקר בשער 'ידיעות אחרונות':



כאמור, ראש הממשלה נתניהו ייצא היום ליוון וקפריסין יחד עם רעייתו, אליהם יצטרפו: שר התשתיות יובל שטייניץ, שר המדע אופיר אקוניס, השר להגנת הסביבה זאב אלקין, שר הכלכלה אלי כהן ושר התיירות יריב לוין.
טיסה ראש הממשלה טייסת חרדית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 28 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד