י"א ניסן התשפ"ד
19.04.2024

אל על יוצאת לדרך חדשה

דוד מימון מנכ"ל אל על הציג את צי מטוסי הדרימליינר בהשקעה של למעלה מ- 1.25 מיליארד דולר השר ישראל כ"ץ: "הסכם השמיים הפתוחים מעמיד את אל על בשורה אחת עם חברות התעופה מהמתקדמות בעולם"

מטוס הדרימליינר של אל על
מטוס הדרימליינר של אל על



דוד מימון מנכ"ל אל על הציג את צי מטוסי הדרימליינר בהשקעה של למעלה מ- 1.25 מיליארד דולר. הראשון מבין 16 מטוסי הדרימליינר - בואינג 787 המתקדמים בעולם מצטרף לצי המתחדש של אל על החל מאוגוסט 2017. החל מספטמבר יבצע טיסות לאירופה ומסוף אוקטובר ישולב בהדרגה בטיסות ליעדים ארוכי הטווח של אל על בצפון אמריקה והמזרח הרחוק.

בדבריו באירוע ההשקה בהשתתפות מנהלי חברת בואינג העולמית אמר מנכ"ל אל על דוד מימון, מנכ"ל אל על, "כי בתום שנה וחצי של היערכות החברה לקליטת מטוסי הדרימליינר החדשים, אל על יוצאת בימים אלו לדרך חדשה. הגעתם הצפויה של מטוסי ה- 787 החדשים תהווה את שיאה של תנופת ההתחדשות אשר תכלול מהפכה בחוויית הלקוח בכל ממשקי הטיסה. בכך ממשיכה אל על להוביל את שוק התעופה בישראל ולהוות את הבחירה הראשונה והמועדפת לכל התנועה האווירית לישראל וממנה, תוך מתן שירות איכותי ובלתי מתפשר לתועלת לקוחותינו".





במסגרת התכנית, הצטיידה אל על ב- 16 מטוסים חדישים מדגם דרימליינר. מהלך זה מהווה קפיצת מדרגה משמעותית בשירות לנוסעים ובחוויית הטיסה. מטוסים אלו, שייכנסו בהדרגה עד לשנת 2020, יחליפו במהלך השנים הקרובות את צי מטוסי ה- 747-400 וצי 767-300. מטוסי הדרימליינר הינם מהחדישים והמתקדמים בעולם, בעלי יתרונות תפעוליים רבים ונחשבים לחסכוניים בצריכת דלק ויעילים באחזקה. מטוסים אלה מתווספים למטוסי ה- 737-900 החדישים שרכשה החברה, אשר פועלים כבר כיום בקווים באירופה והופכים את צי מטוסי אל על לצעיר יותר. המטוסים יהוו קפיצת מדרגה בכל הקשור לשירות ולנוחות בטיסה ולשדרוג של המוצר וחוויית הטיסה אותו מעניקה אל על לנוסעיה."

ישראל כ"ץ, שר התחבורה והבטיחות בדרכים והשר לענייני מודיעין אמר באירוע: "הסכם השמיים הפתוחים מעמיד את חברת אל על בשורה אחת עם חברות התעופה מהמתקדמות בעולם. אל על הצליחה לעמוד בתחרות ושמרה על נתח של יותר מ-30% בפעילות התעופתית ומבחינתי זה הדבר החשוב ביותר". השר כץ ציין עוד, כי" למרות החששות הרבים של חברות התעופה הישראליות מרפורמת השמים הפתוחים, הצליחה אל על לעמוד באופן מכובד ביעדים שקבעה לעצמה. אל על הוכיחה שבתנאים לא קלים היא עומדת בתחרות. הרפורמה מצליחה בגלל היכולת שלכם להצליח ועבורי זה יום חג"



השר כץ עם ראשי אל עלצילום: השר כץ עם ראשי אל על
השר כץ עם ראשי אל על


ריי קונור, נשיא בואינג היוצא, סגן יו"ר מועצת המנהלים של תאגיד בואינג העולמי, מסר כי "אנו בבואינג חשים גאווה ענקית וכבוד גדול על כך שחברת התעופה אל על מפעילה צי מטוסים המורכב כולו ממטוסי בואינג בלבד". הוא הוסיף: "אנו שמחים ונרגשים שחברת התעופה אל על תצטרף בקרוב למשפחת חברות התעופה בעולם, ההולכת וגדלה, שכבר מפעילות את מטוס הבואינג 787 הדרימליינר". מר קונור הוסיף: "מטוסי הדרימליינר מאופיינים בביצועים חסרי תקדים וללא מתחרים בעולם, ומאפשרים חיסכון משמעותי בצריכת הדלק. לשם ההשוואה, דגם זה יאפשר לחברת התעופה אל על חיסכון של עד 47 אחוזים בתצרוכת הדלק בקו הישיר בין תל אביב לניו יורק, בהשוואה למטוסי ה-747 הפועלים בקו זה כיום".

עם כניסתם לשרות של המטוסים החדשים תפעיל אל על מחלקת עסקים חדשה עם נוחות ופרטיות מרבית עם מושבים שטוחים וחדישים של חברת Recaro, יצרנית המושבים מהמובילות בעולם.
במטוסי הדרימליינר אל על תפעיל מחלקת שירות חדשה - מחלקת הפרימיום אקונומי. המחלקה מופרדת ממחלקת התיירים באמצעות וילון ומחיצה המעניקים פרטיות לאורחים בה. המחלקה מונה 28 מושבי פרימיום רחבים ומפנקים של חברת Recaro המסודרים בתצורה של 2-3-2, עם מרחב אישי גדול התואם לסטנדרט הפרימיום אקונומי בעולם. נוסעי המחלקה ייהנו משירות ייעודי.





אל על מציעה במטוסי הדרימליינר החדשים חוויית טיסה ברמה הגבוהה ביותר, בזכות מערכות טכנולוגיות מתקדמות המצויות במטוס. בין היתר, מערכת המצמצמת את השפעת כיסי האוויר ומסייעת לטיסה חלקה יותר, מערכות לטיהור האוויר ולהגברת הלחות היוצרות תחושה של טיסת נינוחה ונעימה יותר לרווחת הנוסעים. במטוסי הדרימליינר 3 מחלקות שירות: מחלקת העסקים ובה מושבים שטוחים, מחלקת הפרימיום אקונומי החדשה ומחלקת התיירים.

סביבת הנוסע בכל מחלקות השירות עוצבה בקפידה. במטוס נפחי אחסון גדולים ונדיבים, תאי האחסון העליונים גדולים ומרווחים. לאורך כל הטיסה ייהנו הנוסעים מתאורת לד צבעונית היוצרת חווית טיסה נעימה ומרגיעה. התאורה משתנה מעת לעת ומותאמת לכל שלבי הטיסה ולאופי השירות.
אל על מטוס דרימליינר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 3 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד