י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מדוע פרש ר"ע בית שמש מקבוצות הווטסאפ

רבים ממכריו של ראש העיר משה אבוטבול, הופתעו לראות הלילה, בזה אחר זה הודעות מסוג "משה אבוטבול עזב את הקבוצה", בשיחה עם 'בחדרי חרדים' מסביר ראש העיר, מדוע נקט בצעד הזה

משה אבוטבול, צילום יונתן זינדל, פלאש 90
משה אבוטבול, צילום יונתן זינדל, פלאש 90



"משה אבוטבול עזב את הקבוצה": ראש עיריית בית שמש משה אבוטבול, החליט במפתיע לפרוש הלילה (רביעי) מכל קבוצות הווטסאפ אליהן היה מחובר.

בהודעה ששיגר אבוטובל לחבריו, כתב כך: "חברים יקרים ואהובים! צר לי - אך עקב ריבוי הקבוצות שצורפתי, אף ללא שביקשו את אישורי, וכן אלפי הודעות שמגיעות, אני מבקש להפרד מעט מהשאון ובפרט הארצי, קבלו זאת בהבנה אשמח להיות בקשר בפרטי".

בהמשך כתב ראש העיר: "לשאלות, תגובות, ידיעות וכדו', בפרט בנושאים הקשורים אלי או לעירי היקרה בית שמש, היה נעים במחיצתכם ונפגש תמיד רק בשמחות. נ.ב בקשה צנועה לא לצרף אותי חזרה ללא בקשה ממני קודם בפרטי . תמשיכו להצליח".

בשיחה עם 'בחדרי חרדים' אומר אבוטבול: "ההודעה ששיגרתי לחברי, היא אמיתית - בלי פרשנות. פשוט הזיכרון בטלפון נגמר, כך גם הסוללה, מרוב קבוצות והודעות".

אבוטבול הוסיף עוד, בשיחה עמנו: "חייב לציין שהשיח ברוב הקבוצות היה פורה ומעניין, אבל גם בחלקם היה שיח קשה שהוביל להשמצות ופגיעות שהיה לי קשה עם זה. מה גם שבהרבה מקרים היה 'העתק הדבק' שהיה מפוצץ בהודעות. בכל מצב הקבוצות הארציות שימשו לי כלי להעברת ידיעות והודעות לגבי דברים שקרו בעיר, ועל כך תודתי נתונה למנהלי הקבוצות".⁠⁠⁠⁠
משה אבוטבול ווטסאפ

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד