ג' אייר התשפ"ד
11.05.2024

בגלל זיוף: היועץ האסטרטגי תובע 250 אלף שקל

אייל ארד תובע כספית, את מי שעמד בשיא סערת 'מסמך הרפז' - סא"ל בועז הרפז, שנחשד בזיוף מסמך, בכתב התביעה טוען ארד כי המכתב נשא את הלוגו של משרד היח"צ שבבעלותו

בועז הרפז, צילום: פלאש 90
בועז הרפז, צילום: פלאש 90



היועץ האסטרטגי אייל ארד, הגיש אתמול (שלישי) לבית המשפט השלום בתל אביב, תביעה אישית נגד סא"ל במיל' בועז הרפז. מדובר בתביעה כספית על סך 250 אלף ש"ח על ידי עוה"ד דרור ארד-אילון וגיא זאבי ממשרד ארד אילון נחמני.

מסמך הרפז הוא כינוי למסמך שנחשף בתוכנית 'אולפן שישי' ב'ערוץ 2', בשנת 2010 ובו הנחיות לבניית תדמית חיובית לאחד המועמדים לכהונת הרמטכ"ל, יואב גלנט - תוך הכפשת אחרים. המסמך נשא את סמל משרד יחסי הציבור של יועץ התקשורת אייל ארד, שהדגיש כי המסמך מזויף.

בהמשך פורסם שהמסמך זויף בידי בועז הרפז, בתקופה שבה שררה מתיחות רבה בין שר הביטחון דאז אהוד ברק ולשכתו לרמטכ"ל דאז גבי אשכנזי ולשכתו, הוביל לסכסוך בין שר הביטחון לרמטכ"ל, שחשדו זה בזה כי המסמך נכתב בהוראתו של השני.

בינואר 2016 החליט היועץ המשפטי לממשלה דאז, יהודה וינשטיין לסגור את תיק החקירה בפרשה נגד גבי אשכנזי, ארז וינר ואבי בניהו, ולהגיש כתב האישום נגד בועז הרפז, בכפוף לשימוע.

יש לציין כי התביעה שהגיש אייל ארד מתבססת על כתב האישום שהוגש על ידי המדינה נגד בועז הרפז ועדותו במשטרה המאשרת את זיוף המסמך על ידו.
מסמך הרפז תביעה אייל ארד בועז הרפז זיוף מסמך

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד