א' אייר התשפ"ד
09.05.2024

כחלון הודיע: 15,000 דירות ב"מחיר למשתכן"; ומה עם החרדים

שר האוצר כחלון הכריז במסיבת עיתונאים, כי במוצ"ש הקרוב תיערך הגרלה על 15,000 דירות, במסגרת 'מחיר למשתכן': "נוציא עשרות אלפי זוגות צעירים ממעגל הביקושים. הזוגות הצעירים יגשימו חלום" • אלא שמסתמן כי גם הפעם יודרו החרדים מהחגיגה

כחלון הודיע: 15,000 דירות ב"מחיר למשתכן"; ומה עם החרדים



מצוקת הדיור: במסיבת עיתונאים שקיים שר האוצר משה כחלון הבוקר, הכריז כחלון על הגרלה שתיערך כבר במוצאי שבת הקרובה, על 15,000 יחידות דיור, במסגרת 'מחיר למשתכן'.

לדבריו של כחלון, "בעקבות ההצלחה של מחיר למשתכן, החלטנו להעצים אותה ולהוציא בבת אחת הגרלה של 15,000 יחידות דיור, רובם באזורי ביקוש במוצאי שבת הקרובה".

שר האוצר טען כי "נוציא עשרות אלפי זוגות צעירים ממעגל הביקושים. החגיגה הזו שהיזמים רואים את הצעירים ומנצלים אותם נגמרה. הזוגות הצעירים יגשימו חלום".

בנוסף, אמר כי "הגברנו את כמות בני המקום בתוכנית. אנחנו יודעים שבקיבוצים ובמושבים יש את המושג של בני מקום. אני חושב שגם לעירוניים מגיע לגור ליד משפחתם".

הוא התייחס לאופציית הבחירות המונחת על השולחן ואמר כי "אני לא מאמין שיש מישהו שיוכל לעצור את הרכבת הזו של המחיר למשתכן. כן בחירות לא בחירות, כן ממשלה לא ממשלה - מחיר למשתכן לזוגות הצעירים יהיה".

אתמול אמר כחלון באירוע הסכמי הגג בבאר יעקב כי "אנחנו מכפילים את המדינה. במסגרת הסכמי הגג הכפלנו את אופקים, הכפלנו את אשקלון, הכפלנו את בית שמש והיום אנחנו מכפילים פי כמה את באר יעקב - אנחנו מכפילים את המדינה. אנחנו מכינים את מדינת ישראל לעשרים השנים הקרובות מבחינת תכנון, תשתיות ועתודות קרקע. אנחנו נתכנן, נשווק, נבנה ונבנה ונבנה עד שמשבר הדיור ייפתר."

אלא שמסתמן כי גם הפעם יודרו החרדים מהחגיגה, והדירות שייבנו יהיו בערים החילוניות. הציבור החרדי - המגזר שסובל העיקרי ממצוקת הדיור החריפה - מצפה מהנציגים החרדים בכנסת ובממשלה שיידרשו לעניין ויתבעו את המגיע לשולחיהם.





מצוקת הדיור משה כחלון מחיר למשתכן חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד