י"ב אייר התשפ"ד
20.05.2024

זינוק בצריכת הגלידות בחורף • הטעם המועדף: וניל

ברשת גלידריות הגורמה האיטלקית ברוויסימי בחנו את הרגלי צריכת הגלידה בחורף ובכלל • הסקר העלה נתונים מענינים, ובראשם הזינוק בצריכת הגלידה בחורף • כתבה רביעית בסדרה

זינוק בצריכת הגלידות בחורף  • הטעם המועדף: וניל



סקר שערכה רשת ברוויסימו, רשת גלידריות גורמה איטלקית בקרב 650 מלקוחותיה בגילאי 18-65, עולה כי קיים שינוי במגמת צריכת הגלידות בחורף.

47% מכלל הנשאלים טענו כי למזג האוויר אין כל השפעה על צריכת הגלידות שלהם.

בכך עולה אחוז הצורכים גלידות בחורף לעומת שנת חורף של תחילת המילניום 2001-2000 בכ-28%.

עם זאת הטעמים המועדפים על הישראלים בחורף הם טעמי השמנת (61%) לעומת טעמי הסורבה (10%). בכך משלימה צריכת הסורבה בחורף ירידה חדה של כ-250% לעומת הקיץ.

הצרכן הישראלי מעדיף, בדומה לאחיו לשיגעון באירופה וארה"ב, את הווניל כטעם מועדף ראשון (35%), אחריו את השוקולד (24%) ושלישי בדירוג הוא התות (17%).

25% מהנשאלים מתפצלים באהבתם לטעמים שונים.

עובדה משעשעת שגילתה ברוויסימו בקשר לכך, היא כי 36% מצרכני גלידות בטעם קפה אינם שותים קפה.

הסקר חשף הבדל משמעותי באופן צריכת הגלידות אצל נשים לעומת גברים: בעוד יותר גברים מנשים יזמינו מנת קינוח גלידה במסעדה, הנשים יהפכו זאת לאירוע חברתי ויביאו גלידה הביתה לחלוק אותה עם מישהו נוסף.


באדיבות רשת גלידריות הגורמה האיטלקית ברוויסימו

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד