ד' אייר התשפ"ד
12.05.2024

תופעה? שוב הושלכו בקבוקי תבערה על בתי עסק חרדים במנצ'סטר • צפו בתיעוד

לפנות בוקר שוב הושלכו בקבוקי תבערה על מסעדה בבעלות חרדית בשכונת פרטוויטש במנצ'סטר וחלקה נשרף • המקרה הזה מצטרף למקרה דומה נוסף שאירע לפני יומיים, אז הושלכו בקבוקי תבערה על מסעדה אחרת בבעלות חרדית • בקהילה חוששים שהדבר יהפוך לתופעה • צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

ההרס במסעדה
ההרס במסעדה



האם הקהילה החרדית במאנצ'סטר נתונה למתקפות אנטישמיות? היום (ג') בשעה 3.30 לפנות בוקר שוב הושלכו בקבוקי תבערה על מסעדה בבעלות חרדית בשכונת פרטוויטש במנצ'סטר, המסעדה החלה לעלות באש, למזלו של בעל המסעדה שכנים הבחינו בשריפה והזעיקו כיבוי אש, הכבאים הצליחו לכבות את השריפה לא לפני שחלק מן המסעדה נשרף. המקום נסגר על ידי המשטרה עד להשלמת החקירה.


צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה

המקרה הזה מצטרף למקרה דומה נוסף שאירע לפני יומיים, אז הושלכו בקבוקי תבערה על מסעדה אחרת בבעלות חרדית. בצילום ממצלמות האבטחה נראים שני צעירים שהגיעו עם פנים גלויות וזרקו בקבוקי תבערה על המסעדה, בנס הבקבוקים לא התלקחו.

בקהילה החרדית במנצ'סטר חוששים שהמיידים הגיעו כדי לנקום על מעצר כמה מחבריהם שגנבו ציוד מחצרות של בתים יהודיים, ועל גניבת אופניים ממספר חצרות של יהודים.

על פי עדויות, משליכי בקבוקי התבערה בשני המקרים, הם בריטים לבנים, ולא מוסלמים או ממוצא אסיאתי, ובבקהילה החרדית חוששים שהתופעה תלך ויחריף.

כזכור לפני כשבועיים פורסם 'בבחדרי חרדים' על רכב שהוצת בשכונה חרדית באנצ'סטר, הרכב שהוצת חנה מספר בתים ליד המסעדה שהוצתה לפנות בוקר.

משטרת מאנצ'סטר חוקרת האם ההצתות המכוונות הם סדרה חדשה של התקפות אנטישמיות או צירוף מקרים



















מנצ'סטר בקבוקי תבערה חרדים

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 5 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד