כ"ח ניסן התשפ"ד
06.05.2024

לפני לידה? מגיע לך מועדון V.I.P - כל מה שחלמת

למה להתפשר על ניקיון או אוכל, על צפיפות או יחס פחות הולם, אם אפשר לקבל את כל החבילה בשירות אישי - חלום של כל יולדת? מונית חינם, מלווה אישית מרגע הגעה, אוכל בדרגת 'שף בריא' ועוד. כל הפרטים על מועדון היולדות של הדסה

לפני לידה? מגיע לך מועדון V.I.P - כל מה שחלמת
pixabay



ישבתי על המיטה בחדר, בסמוך אלי היתה בסך הכל עוד מיטה אחת. ריקה. ראיתי שיש שם מזוודה קטנה וקצת בלגן אז הבנתי שיש עוד דיירת – פשוט לא נמצאת בחדר. חזרתי לשכב. כאב לי. התחלתי לשחזר את הרגעים מליל אמש. כזאת לידה טראומטית לא חוויתי בכל ארבעת הלידות הקודמות שלי.

"העיקר שאני אחרי ושתינו בריאות ושלימות, תודה לה'". חשבתי לעצמי וסילקתי את המחשבות. אבל הכאבים נותרו כפי שהיו, ואני לא מצאתי תנוחה מתאימה. היה לי מספיק זמן לבחון את החדר הישן. העליבות זעקה. "העיקר שהיחס מצוין", שכנעתי את עצמי. ביומיים הבאים הרגשתי כמו באיזו פנימיה מוזנחת, אבל היחס היה מצוין אז למה להתלונן סתם? אני עוד רגע בבית.. התעלמתי מהצפיפות, מהניקיון הלוקה בחסר, מהאוכל נטול הטעם, והתמקדתי באושר החדש שהונח לי בין הידיים.

שבוע אחרי שחזרתי הביתה שכחתי מכל חוויית בית החולים. החיים לוקחים אותך עמוק ובסערה לשגרה. אלא שביום בהיר אחד התאספנו שש חברות – לא פחות, וכולנו עם עגלות די טריות ברמה כזו או אחרת. ואיזו שיחה יכולה להתעורר בין נשים, ועוד יולדות?

את לא רצינית, הן הטיחו בי מכל עבר. היום, כשאנחנו בשנת 2017 את עדיין לא מנצלת את הטוב שיש לעולם הזה להציע לך? מאיפה ירשת את הסגפנות המיותרת הזו? ואפשר לחשוב שאת עושה את זה כדי ליהנות ממותרות או משהו כזה. אנחנו מדברים כאן על אישה שצריכה לקבל את מלוא הכוחות שלה בחזרה אחרי לידה כדי לחזור לטפל בבית ברוך ילדים ואיש שלומד תורה. מה רע בליהנות משירות הרבה יותר מתקדם ממה שאת מתארת?

הן ישבו ושטפו ושטפו ואני כמעט התחלתי לבכות. נכון, אני נחשבת למאותגרת טכנולוגית, ולא יודעת כל דבר שמתרחש בעולם. אין לי בבית אינטרנט ועל פי רוב אני מרגישה שאין לי הפסדים מיוחדים. אחרי השיחה עם חברותיי, הבנתי שהכל יכול היה להיות אחרת, וכן, אני אם בישראל ומגיע לי יותר.

וכל הטוב שהחמצתי, לפחות הרוויחו שתיים מחברותיי הטובות. הן ידעו שהדסה הר הצופים יצאו במבצע אישי ללידה מזן אחר באמת. מועדון V.I.P. לא עוד חוויה אומללה של אישה כואבת שאיש לא שולח לעברה מבט. לא עוד סבל ממושך בחדר התאוששות, והתלבטות על ביות וכל אחד עושה לך טובה שהוא מסתכל לכיוון שלך.

הדסה הר הצופים מציגים: "הלידה הכי אישית שיש"

את עוברת תשעה חודשים, כל אחת בצורה אחרת. הריון זו לא מחלה, נכון, אבל רבות מאיתנו סובלות לא מעט במהלכו. וכבר מגיע רגע הלידה, אז לא מגיע לך לקבל את הטוב ביותר?

דמייני שמרגע הגיעך לחדר המיון, יש לך מלווה צמודה מרגע הקבלה, כולל סידורים משרדיים ועד לחדר הלידה. או למשל החזר כספי על מונית מהבית לחדר הלידה וחניה חינם למשך זמן שהייתך במקום – מי שמגיעה ללדת נתקלת בתופעה הלכאורה פשוטה כל כך, אם כי יכולה לגרום לכאב ראש לא קטן.

ילדת בשעה טובה? תוכלי לבחור בין ביותר אישי מלא או גמיש – לבחירתך. בנוסף, תינוקייה מקצועית זמינה לשירותך 24 שעות ביממה מרגע הלידה.

פעמים רבות נאלצות יולדות להישאר לילה שלישי בבית החולים מכל סיבה שהיא, ולעתים הן כלל לא נאלצות, אך יכולות. שווה, לא? ובכן, בתוכנית ההטבות יש לילה שלישי חינם, אותו אפשר לנצל במחלקה עצמה, או לחילופין במלון הדסה בייבי, או בית החלמה טלז סטון. (בסיס מקום פנוי)

ועוד שירותים מקצועיים שאת רק חולמת: מימון קורס הכנה ללידה, סדנת הורות עם מכון אדלר, צוות מרדימים זמין, וכן אוכל ואווירה – כי גם בהם אסור לזלזל. אם את נשארת בבית החולים בשבת, יש לך ולמלווייך סעודות כשרות למהדרין, אווירה שבתית, לינה למלווים ועירוב מקיף. מבין 30 בתי חולים שהתחרו, זכה המטבח של הדסה ב"שף בריא" של משרד הבריאות.

תזכי גם לייעוץ הנקה זמין ובכלל, להטבות והנחות במקומות שונים, מתוקף היותך מועדון V.I.P של הדסה. אז למה את מחכה? שיהיה בשעה טובה!

כנסי לראות מה שמגיע לך כחברת מועדון V.I.P
יולדת מועדון יולדות בית חולים כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד