י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

מסכות? לא רק בפורים

פורים הוא חג של מסכות וצבעי איפור ססגוניים • אבל יש גם מסכות מסוג שונה: מסכה לחידוש העור, מסכה לעיניים ומסכה לשיער • וגם: כך תכינו ב-10 אצבעותיכן מסכת הזנה לעור יבש

מסכות? לא רק בפורים



מסכה אמורה לכסות את הפנים, בחלקם או בשלמותם, ולכן המסכה עשויה לשנות את זהותו של האדם, את גילו ומגדרו, את מעמדו בחברה ואת הופעתו היומיומית.

מסכות בעולם של טיפוח

מסכות פנים הן מוצרי קוסמטיקה בסיסיים המשמשות אותנו להעשרת העור, טיפול בפגמים, שיפור ותחזוקה איכותית ומועילה.

סוגים שונים של מסכות לטיפוח:

מסכת הזנה, מסכה לקילוף ולחידוש העור, מסכת הבהרה, מסכה להרגעת העור, מסכה טיפולית, מסכה ייחודית לאזור מתאר העין והצוואר, מסכה מטהרת,מסכה לשיער, מסכה אורגנית ועוד.



• מסכת הזנה

מסכות הזנה לעור יבש - משמשות לשם העשרת עור הפנים, מספקות לעור תוספת של חלבונים, ויטמינים ומינרלים הדרושים לפעילות תקינה של העור.

אלו מפיקות מן העור יותר זוהר ויופי, מאטות את תהליך הזדקנותו ונותנות לו
ערך מוסף של אלסטיות ומוצקות.אלו מכילות כמות נדיבה של חומרים לשיקום העור - תמציות צמחים ושמנים צמחיים המחדשים את רקמות הקולגן והאלסטין ומשיגים גמישות, רכות ולחות גבוהה של העור.

• מסכה לחידוש וקילוף העור

מכילה חומצות אלפא ובטא הידרוקסיות (AHA&BHA) מרוכזות ופעילות עם רטינול וויטמין סי. החומצות מכלות תאים מתים, מחדשות ומרעננות את העור, שומרות עליו צעיר ורענן ומשמשות כתכשיר אנטי אייג'ינג ייחודי ופעיל.

אלו מכילות חומצות אלפא הידרוקסי טבעיות המופקות מפירות (לקטית, גליקולית, ציטרית, מלית וטרטרית), חומצה סליצילית, רטינול, חומצה L-Ascorbic, מגנזיום אסקורביל פוספט ותה ירוק.

• מסכה לעיניים

אזור העיניים מועד לפורענות מבחינת התקמטות מוקדמת של העור,זאת עקב היות העור דק, ונתון לפגעי מימיקת הפנים.

כל חיוך יוצר קמטים. החיוך בריא לנפש, ומסכת עיניים תדחה הופעת הקמטים סביבן. מסכות המיועדות לאזור העיניים, מונעות את הזדקנות העור באותם אזורים, משפרות את מראהו, מפחיתות נפיחות ומראה של עיגולים שחורים ותופעות יתר של פיגמנטציה תחתיהן.

• מסכה מטהרת

בעור שמן בלוטות החלב מייצרות סבום עודף, נוצרים פצעים ושומנים בעור, מראה העור עכור, חסר חיות ופצוע. מסכה מטהרת מכילה מרכיבים אנטיספטיים, אנטי בקטריאליים ואנטי אוקסידנטס לשם טיהור העור, איזון בלוטות החלב, ניקוי הנקבוביות, מניעת דלקות והפחתת הפצעים והפגעים בעור.

מסכה מטהרת מיועדת לריפוי העור השמן הבעייתי. ממלאת תפקיד מרכזי בדיכוי הופעת פצעים פנימיים ולא רק משכבת הקרנית, ומסייעת באיזון בלוטת החלב וההפרשה השומנית.

• מסכת הבהרה

מסכת הבהרה מיועדת לטיפול בכתמים ובתופעת ההיפר-פיגמנטציה.

היא מבוססת על רכיבים פעילים טבעיים, המבהירים אזורי היפר-פיגמנטציה בתהליך שאינו גורם נזק לתאי העור ואינו נסוג עם הפסקת השימוש לאחר השגת התוצאה הראויה.

ישנן מסכות הבהרה מכילות שילוב של חומצות הבהרה עם אצות, התומך בפעולת ההבהרה וגורם לחדירה עמוקה יותר של חומרי ההבהרה שבתוכה.

• מסכת הרגעה

מרגיעה את העור לאחר ניקוי עמוק וסופחת את החום והאודם לאחר שימושה. יש המשתמשים בצמח האלו-ורה העתיר במים מינרלים לטיפול בעור פגוע, שיקום רקמות, איחוי פצעים וריפוי כוויות . הג´ל מחוזק בקולגן ואלסטין.

במצב של קופרוז או סבוריאה: מסכה מרגיעה מיטיבה עם רגישות העור, מפחיתה אדמומיות ומעניקה לו לחות ממקור טבעי ורענן.

• מסכה אורגנית

המסכה מבוססת על חמר לבן מהאמזונס הידוע בתכונות ניקוי וטיהור העור שלו.

מכילה גם שמנים אורגניים וחמאת שיאה, אחריה העור נותר רך וקטיפתי למגע. המסכה מכילה שילוב ייחודי של תמציות אורגניות מצמחים עם חומרים נוגדי-חמצון התורמים למראה עור בריא וזוהר ותחושת רעננות.

• מסכה לשיער

מסכה לשיער מעניקה לו לחות וריכוך, מתקנת שיער יבש ואת הפגעים שנוצרו בשיער שעבר תהליכים כימיים.

הפורמולה המיוחדת במסכה זו מעניקה מרקם רך כמשי לשיער ומוסיפה לו זוהר וגמישות. המסכה מחייה את השיער, מעניקה לו לחות ושומרת על הברק שבו.

טיפ קטן לסיום

מסכת הזנה לעור יבש - להכנה עצמית:

ערבבו כף אבוקדו עם כפית דבש, כף טחינה גולמית, 3 טיפות חומץ תפוחים, מרחו על הפנים,ש טפו במים קרירים אחרי 20 דקות.

העור יראה וירגיש זוהר, רך ונעים!

מסכות לטיפוח העור והשיער מתאימות לשימוש כתחזוקה קבועה ושוטפת לקבלת תוצאות שיעלו חיוך ושמחה על פנינו - ולא רק בפורים!

מיטל ליפשיץ 'בריזה-שופ' חנות וירטואלית לתכשירי טיפוח ויופי

תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 4 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד