י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

מצבו הבריאותי של פואד ממשיך להסתבך

חבר-הכנסת הוותיק מורדם ומונשם בבית החולים אסף הרופא • יו"ר סיעת 'העבודה', איתן כבל: "כיון שבשלב זה לא מתירים ביקורים, טרם הצלחתי לבקרו"

פואד. צילום: יעקב נחומי
פואד. צילום: יעקב נחומי

לאחר מספר ימים בהם אושפז בבית החולים, הבוקר (ג') חלה החמרה נוספת במצבו של ח"כ בנימין (פואד) בן אליעזר ממפלגת 'העבודה'.

פואד, המאושפז במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים אסף הרופא, מורדם ומונשם, לאחר שלקה בשפעת, שהסתבכה לדלקת ריאות.

"על מנת לסייע לו מבחינה נשימתית, הוחלט להרדימו ולהנשימו. מצבו הקליני ממשיך להיות יציב והוא נמצא בהשגחה במחלקת טיפול נמרץ", אומרים בבית החולים.

אתמול סיפר יו"ר סיעת העבודה איתן כבל ל'בחדרי חרדים', כי בשלב זה לא מתירים ביקורים אצל בן אליעזר, ולכן עוד לא הצליח לבקרו.

הרופאים חוששים כי הדלקת תתפשט לאיברים נוספים ובעיקר ללב, ולכן עוקבים גם על תפקודי הלב והריאה של הח"כ.

בימים הראשונים לאחר אשפוזו עוד היה נשמע מזכיר המפלגה, חיליק בר, אופטימי. הוא סיפר על שיחות טלפון שלו עם פואד ועל כך שהוא נשמע בסדר גמור.

נזכיר, כי רק ביום שני שעבר השתתף פואד בישיבת העבודה בכנסת, ואף יצא מגדרו לברך את ח"כ שלי יחימוביץ' שהודיעה על התמודדותה לראשות המפלגה. הוא קרא לחברי מפלגתו לדאוג לכך שמערכת הבחירות תהיה רגועה ושלווה.

לפני מספר שבועות, בראיון וידאו שהעניק ל'בחדרי חרדים', סיפר פואד על קשריו ההדוקים עם נשיא מצרים לשעבר, חוסני מובארק, והביע דאגה לגורלו. הוא התייחס בביטול למפלגת 'העצמאות', והעלה סיפורי נוסטלגיה מתקופת עבודתו במשרד התמ"ת כולל ביקוריו במוסדות חרדיים שונים, מהם התרשם חיובית.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד