י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

גל מעצרים בישיבת תפרח • "ראש הישיבה כמעט התעלף" • פרסום ראשון

ארבעה ימים לאחר שרכבו של יצחק אריאל עלה בלהבות, עצרה משטרת אופקים שלושה בחורים מישיבת תפרח • בחור בישיבה: "הבחורים לומדים 24 שעות. הוא הצית לעצמו את הרכב" • אריאל: "רק בתפרח מסוגלים לשתות לך את הדם, ולהגיד שאתה זה ששותה אותו"

רכבו של יצחק אריאל עולה בלהבות, ומה שנותר ממנו. צילום ארכיון
רכבו של יצחק אריאל עולה בלהבות, ומה שנותר ממנו. צילום ארכיון

לאחר שעל ביתו הושלכו אבנים, חלונות ביתו נופצו ורכבו עלה בלהבות, התראיין יצחק אריאל בכלי התקשורת, והזהיר: זה ייגמר ברצח.

המשטרה, שנמנעה עד כה מלהתערב במחלוקת האלימה ביישוב - שפרצה לאחר שאריאל הציג את מועמדותו להתמודדות בבחירות לוועד היישוב, בניגוד לדעת ראשי הישיבה המקומית - נכנסה בעקבות הפירסומים ליישוב, ומנסה לעשות סדר בכאוס המוחלט.

הבוקר (ד') זימנה משטרת אופקים לחקירה שלושה בחורים, תלמידים בישיבת 'תושיה' בתפרח, בחשד שהם אלה שהציתו את רכבו של אריאל לפני ארבעה ימים.

בסיום החקירה שוחררו שני בחורים למעצר בית. השלישי נותר במעצר.

במהלך החקירה, עלו מספר ראיות מרשיעות נגד שלושת הבחורים.

ממידע שהגיע לאתר 'בחדרי חרדים' עולה, כי נגד אחד מהבחורים ישנן די ראיות בכדי להשאירו במעצר. נגד שני האחרים לא הצליחה המשטרה לגבש די ראיות, והם שוחררו למעצר בית.

בישיבת תפרח קיבלו בהלם מוחלט את הידיעה על מעצר הבחורים. אחד הבחורים בישיבה, ששוחח עם 'בחדרי חרדים', אומר: "מדובר בבחורים שידוע עליהם בישיבה שהם לומדים 24 שעות ביממה. כשראש הישיבה, הגר"א פילץ, שמע אודות מעצרם הוא כמעט התעלף.

"יצחק אריאל רוצה כסף מהביטוח והוא החליט להעליל על הבחורים האלו את האשמה שח שריפת הרכב. כל בר דעת יבין שזאת עלילת שווא.

"אריאל טוען שיש הקלטה של הבחורים שורפים את הרכב. אם יש הקלטה כזאת אז שיוציא אותה. למה הוא לא מראה את ההקלטה?"

יצחק אריאל אומר בשיחה עם 'בחדרי חרדים': "נראה לי שהפעם המשטרה לא לוקחת חבל נכון. הבחורים האלו הם לא המבצעים של ההצתה, אלא אולי חלק מאלו שעומדים מאחורי הסיפור..."

באשר לטענות כי הוא זה שהצית את רכבו, אומר אריאל: "רק בחלם ובתפרח מסוגלים לשפוך לך את הדם, ולהגיד שאתה עשית את זה לעצמך. לפני ארבעה ימים הוצאתי את הרכב מהמוסך ושילמתי עליו 50 אלף שקל תיקון... אז שישפוט הציבור מי עשה למי, ומי הצית את הרכב".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 60 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד