י"ב ניסן התשפ"ד
20.04.2024

סער מציג לחבר'ה במשרד: הכירו את מוזס

מה היה בישיבת ההנהלה ראשונה של משרד החינוך שבה השתתף סגן השר החדש? • מוזס וסער החליפו מחמאות שווה בשווה, אבל השר לא יכול היה להתחרות בסיפורי הנוסטלגיה של סגנו

ישיבה משותפת. משרד החינוך
ישיבה משותפת. משרד החינוך

למרות שכבר חלפו מספר שבועות מאז נכנס מנחם אליעזר מוזס לתפקידו כסגן שר החינוך, טרם נערכה ישיבת הנהלה משותפת ורשמית עד היום. נראה כי סער ביקש תחילה לאמוד את הסגן החדש שלו, את אופיו ואת כישוריו, ורק כשחש בטוח לצעד רשמי ומסודר, עשה זאת.

בישיבת ההנהלה המיוחדת, שנערכה במשרד החינוך, השתתפו: השר וסגנו, מנכ"ל המשרד שמשון שושני, מנהלי המחוזות ומנהלי המינהלים, שציינו באופן חגיגי את כניסתו של מוזס לתפקידו.

בפתח הישיבה הציג השר את סגנו במילים חמות ומפרגנות. "בתקופה קצרה זו מאז כניסתו לתפקיד נוכחתי לראות באיש של עשייה בעל שורשים איתנים במשרד, איש ששבילי המשרד ומערכת החינוך מוכרים לו היטב. יחד שיתפנו ונשתף פעולה במגוון נושאים העומדים על הפרק ובפרט בצרכי מערכת החינוך החרדית בדרכם המיוחדת", אמר סער.

מוזס השיב לו בפרגונים: "ישיבה זו הינה ההזדמנות הראשונה מאז היכנסי לתפקידי להכיר מסביב לשולחן אחד את כל ראשי המשרד בו זכיתי לכהן בתפקידים שונים. ה'חינוך' לכשעצמו הוא לא דבר שזר לי. הוא מלווה אותי וטבוע אצלי בדם עוד מינקות, כמו גם בכל אחת מהתחנות בחיי".

מוזס סיפר על אביו, הרב שלמה זלמן מוזס זצ"ל, ממייסדי "המפעל למען ילדי ישראל", שהפך עם השנים לרשת "החינוך העצמאי", ועל אמו ע"ה, שהייתה תלמידה של הרבנית שרה שנירר - מייסדת "בית יעקב" ושימשה כמחנכת דגולה ונערצת עוד בפולין במסגרת "בנות אגודת ישראל" בקאליש.

"תקוות ותפילתי 'היה נא ה' מצליח דרכי' להיות ציר נאמן לשולחיי בעשייתי לתפארת מערכת החינוך בישראל ולייצג את מערכת החינוך החרדית על כל ענפיה וצרכיה בעשייה משותפת איתכם האישים הנכבדים".

בסיום דבריו, הודה לשר על שיתוף הפעולה ביניהם. "יחד נשתף הלאה פעולה למען מערכת החינוך החרדית בישראל, למען עולם התורה - הישיבות והכוללים שבשליחותם הנני כאן היום בתפקידי".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד