י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

קריית מלאכי: ראש העיר חזר בו מהחלטה נגד החרדים

מוטי מלכה הצהיר לפני שבוע כי כל עוד הוא מכהן בתפקידו, לא יאפשר לחרדים דריסת רגל בפרויקט בנייה חדש בעיר - וכבר הוא מתחרט על דבריו • יקצה 20 אחוז מהפרויקט לחרדים

יושרו ההדורים. מוטי מלכה
יושרו ההדורים. מוטי מלכה

רק שבוע חלף מאז הצהיר ראש עיריית קריית מלאכי, מוטי מלכה, כי כל עוד הוא מכהן בתפקידו לא יאפשר לחרדים דריסת רגל בפרויקט בנייה חדש בעיר - וכבר הוא מתחרט על דבריו.

מלכה הצהיר כי הוא מתכוון להקצות 20 אחוזים מהדירות בפרויקט החדש שנבנה לחרדים.

אברהם הרשקופ, חבר המועצה שיצא בשבוע שעבר בזעם מאולם מליאת מועצת העיר, אמר השבוע כי מלכה כנראה הבין שהתבטאותו נגד החרדים לא תועיל לו, ולכן חזר בו. "ראש העירייה הבין שזו לא הדרך, ואני שמח שיושרו ההדורים", אמר הרשקופ.

הפרשה החלה ביום שלישי שעבר, כאשר במהלך ישיבת המועצה העלו חברי המועצה החרדיים את נושא הקצאת דירות לחרדים בפרויקטים החדשים המוקמים בעיר. ראש העיר הביע את דעתו על החרדים ואמר, כי הוא אינו מתכוון להקצות להם ולו דירה אחת.

הצהרותיו של מלכה עוררו סערה רבה בציבור החרדי בעיר. בחסידות חב"ד הביעו זעם וחלק מהחסידים נפגעו אישית מדבריו, בעיקר נוכח התמיכה הגורפת בו בבחירות האחרונות.

השבוע, כבר החליט מלכה לשנות את ההחלטה ואמר כי יקצה 20 אחוז מהפרויקט לחרדים - תושבי העיר. לאחר ההחלטה, אמר הרשקופ כי הוא אינו מתכוון להביא קבוצות של חרדים לעיר, אבל "מי שיבוא בצורה עצמאית - יתקבל בברכה".

"אני שמח שהנושא כבר מאחורינו", אמר הרשקופ.
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 1 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד