י"ט אדר ב' התשפ"ד
29.03.2024

חסידים, הגיע זמן קריאת שמע של שחרית • מיוחד

בשעה 7:45 בבוקר, בעיצומו של ריקוד ה'מצוה טאנץ' בחתונת רחמיסטריווקא, עצר האדמו"ר את הריקודים, וביקש מכולם לקרוא קריאת שמע • וגם: הדולר של הרב'ה

הסידים בחתונה. צילום: מנחם הלוי
הסידים בחתונה. צילום: מנחם הלוי

בשעות הבוקר המאוחרות הסתיימה חתונת בתו הגדולה של האדמו"ר מרחמסטרוייקא. הבת נולדה לאחר 20 שנה בהם לא זכה האדמו"ר לחבוק פרי בטן. האלפים הרבים שפקדו אמש (ד') את החתונה הגדולה, הגיעו לשמוח עם האדמו"ר בשמחתו הגדולה שהתקיימה בהאנגר 'עטרת מלוכה'.

עוד בנושא:
ורחמסטריווקא צהלה ושמחה • גלריה ודיסק חדש

יומיים לפני השמחה, ערך האדמו"ר סעודת עניים בה השתתפו בחורי הישיבה בלבד. האדמו"ר חילק לכל בחור דולר אחד לסגולה, ונתן סכומי עתק לגבאי צדקה שהגיעו למקום בהמוניהם.

החופה שהחלה בשעה 22:30, נערכה תחת גשם זלעפות. גדולי האדמו"רים שהגיעו להשתתף בשמחה המתינו שעה ארוכה עד לתחילת המעמד. סעודת המצווה שנערכה לאחר מכן, נמשכה אל תוך הלילה.

מעמד ה'מצווה טאנץ' התחיל בשעה 05:30 לפנות בוקר. בעיצומו של ריקוד המצווה טאנץ, הגיע זמן קריאת שמע של שחרית. בשעה 07:45, עצר האדמו"ר את הריקוד וביקש מהחסידים לקרוא את קריאת שמע בזמנה.

"אנחנו קוראים בהגדה של פסח, שתלמידי תנאים שהיו מסובים בני ברק ובאו תלמידיהם ואמרו 'רבותינו הגיע זמן קריאת שמע של שחרית'. גם עכשיו הגיע הזמן, אנחנו נעצור את השמחה ונגיד קריאת שמע", אמר האדמו"ר, ומאות החסידים קראו קריאת שמע בהתרגשות גדולה.

אחד ממשתתפי החתונה מספר ל'בחדרי חרדים' "אי אפשר לתאר את כוחו של האדמו"ר. השיא של החתונה היה בריקוד האדמו"ר עם החתן שנמשך למעלה מחצי שעה, וזה לאחר שרקד עם בתו במשך קרוב לשעה. אני לא יודע מאיפה האדמו"ר שואב את כוחותיו העצומים ללא שינה".
תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד