כ"ב ניסן התשפ"ד
30.04.2024

פרקליט המדינה כלל לא ידע על הסדר הטיעון עם הנהג הדורס

ממכתב ששלח עו"ד יריב רגב, סגן בכיר לפרקליט המדינה, מסתבר כי משה לדור כלל לא ידע על הסדר הטיעון. רק כעת, לאחר שניתן גזר הדין, החליט פרקליט המדינה להתערב • המסמך לפניכם

משה לדור
משה לדור



סאגת גזר הדין השערורייתי לנהג משאית שדרס את הילדה שחר גרינשפן בת ה-12 והותירה משותקת בכל חלקי גופה וזאת לאחר שנהג תחת השפעת אלכוהול, לא יורדת מסדר היום. כזכור, שופטת בית משפט השלום לתעבורה גזרה, במסגרת עסקת טיעון, עונש מגוחך של 1,000 ש"ח,600 שעות עבודות שירות, פסילת רשיון למשך 6 שנים וששה חודשי מאסר על תנאי למשך 3 שנים.

כעת מסתבר שפרקליט המדינה, משה לדור, כלל לא ידע על הסדר הטיעון הנ"ל, זאת למרות שהמאשימה במשפט היא מדינת ישראל שמשה לדור הוא למעשה פרקליטה!

את העובדה הזו קיבל מנכ"ל אור ירוק, שמואל אבואב, בתשובה למכתב חריף ששלח לפרקליט המדינה ובו הוא ביקש לבטל את הסדר הטיעון. במכתב שפורסם כאן באתר בחדרי חרדים נכתב בין השאר: "מאחר והנאשם נהג וגרם לחבלה במצב של שכרות, אנו סבורים בכל הכבוד כי העונש שהתבקש הינו קל מידי ואינו תואם את נסיבות האירוע כמו גם את תוצאותיו. על המדינה לדרוש עונש חמור בהרבה, ובכלל זה מאסר בפועל... לצערנו, הסדר הטיעון וגזר הדין שניתן בעקבותיו, יש בהם כדי לפגום במאבק נגד נהיגה שכרות ולהעביר מסר הפוך בתכלית".

היום קיבל אבואב תשובה מסגן בכיר לפרקליט המדינה, עו"ד יריב רגב, לפיו עולה כאמור כי הפרקליט עצמו כלל לא ידע על הסדר הטיעון עם הנהג השיכור וכל התביעה בכלל טופלה ע"י יחידת התביעות של אגף התנועה במשטרה.

רק כעת, לאחר קבלת המכתב מאור ירוק כותב עו"ד רגב: "משהתקבלה פנייתכם בנושא חשוב זה, מצא פרקליט המדינה לנכון לפנות אל גורמי המשטרה שטיפלו במקרה ולבקש את התייחסותם, וזאת על מנת שיוכלו לבחון את הדברים ולהידרש לפנייתכם לגופה".

אולי בערעור בבית משפט העליון יבוא צדק לעולם ונחמה זעומה לשחר הקטנה.




משה לדור פרקליט המדינה הסדר טיעון אור ירוק

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 10 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד