י"ט ניסן התשפ"ד
27.04.2024

מפסיקים לעשן עם סטופ סנוס

מחפשים תחליף לסיגריות? סטופ סנוס, טבק איכותי ללא עשן מאפשר לכם להמשיך ליהנות מחוויית העישון ללא העשן, הריח והלכלוך הקשורים בעישון סיגריה והכל תחת פיקוח רבני • כל הפרטים בכתבה שלפניכם

מפסיקים לעשן עם סטופ סנוס

כמה פעמים אמרת לעצמך: הגיע הזמן להפסיק לעשן, אבל ההנאה שבעישון מנעה ממך לזרוק באמת את הסיגריה? מהיום יש פתרון! תכיר את סטופ סנוס, טבק שבדי איכותי, המציע אלטרנטיבה של ממש לאלו המעוניינים להפסיק לעשן אך מתקשים לוותר על ההנאה מטבק וניקוטין.

סטופ סנוס מיוצר בסקנדינביה על פי שיטות ייצור שבדיות מסורתיות ובפיקוח משגיח כשרות. חברת סווידיש טובאקו החלה לייבא לארץ לאחרונה את הסנוס בכמאה נקודות מכירה ברחבי הארץ כולל קיוסקים, פיצוציות, חנויות טבק ואפילו באתר החברה באינטרנט.

הסנוס השבדי צובר בשנים האחרונות פופולאריות גוברת והולכת ברחבי העולם בזכות העובדה שיעילותו הוכחה במניעת עישון והוא בריא יותר מסיגריות. ניתן להשתמש בו בכל זמן ובכל מקום, כולל במקומות ציבוריים בהם העישון אסור והוא לא משפיע על סביבת המשתמש. לסנוס מספר יתרונות בריאותיים על פני סיגריות, הנובעים בראש ובראשונה מהעובדה שלא שואפים אותו.

הרב שמואל דויטש, ניסה במשך תקופה ארוכה להפסיק לעשן. "אשתי מבקשת ממני תמיד לוותר על הסיגריות, אבל העישון כבר הפך לחלק בלתי נפרד מחיי כבר תקופה ארוכה," מספר מגיד השיעור מרמת בית שמש. "אני יודע שהעישון מזיק לבריאות ושהוא עולה לי בממון רב. כשילדי נולדו הבטחתי לעצמי שאפסיק לעשן, אבל תמיד חזרתי בסופו של דבר להרגלים המגונים הישנים. עכשיו, לאחר שעברתי לסטופ-סנוס, אשתי מרוצה, אני יכול להשתמש לפני הילדים ולא צריך לצאת לעשן בחוץ ואפילו הבגדים כבר לא מסריחים," אומר דויטש. "מה יש לומר מבחינתי יצאתי נשכר מכל העולמות".

השימוש בסטופ סנוס נעשה בצורה קלה ופשוטה: לוקחים שקיק אחד, מניחים אותו מתחת לשפה העליונה ופשוט מתחילים ליהנות. אין צורך לשאוף, ללעוס או לירוק. פשוט, משאירים את השקיק מתחת לשפה, לכל פרק זמן בו תחפצו, ונהנים מטעם הטבק. השימוש הרגיל בסטופ סנוס הוא לפרק זמן של 15 עד 60 דקות.

כל חפיסת מיני של סטופ סנוס, שוות ערך ל-2.5 חפיסות סיגריה. לסנוס מספר יתרונות בריאותיים על פני סיגריות, הנובעים מכך שאת הסנוס לא שואפים. מאחר וסטופ סנוס אינו מצריך עישון, ניתן לעשות בו שימוש כמעט בכל מקום כולל במקומות בהם העישון אסור, אינו פוגע באנשים הנמצאים בסביבה והם אינם חשופים לסכנות דוגמת עישון פאסיבי.

לרשימת נקודות המכירה הקרובות לאיזור מגוריך אתה מוזמן לבקר באתר החברה. לכניסה לחץ כאן או התקשרו חברת סווידיש טובאקו 24 שעות ביממה, 6 ימים בשבוע לטלפון: 03-5774349
הפסקת עישון סיגריות סטופ סנוס

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 11 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד