י' ניסן התשפ"ד
18.04.2024

נערכים לר"ה • ראשי ברסלב עם ר"מ אוקראינה

זריזים מקדימים • הרב דניאל דיין, יו"ר ארגון 'מרכז ברסלב העולמי' נפגש עם ראש ממשלת אוקראינה, מיקולא אזארוב • על הפרק ההכנות לראש השנה באומן

הרב דניאל דיין עם ראש ממשלת אוקראינה
הרב דניאל דיין עם ראש ממשלת אוקראינה

הרב דניאל דיין, יו"ר ארגון 'מרכז ברסלב העולמי' ונציגם של חסידי ברסלב, נפגש היום (ד') בצהריים עם ראש ממשלת אוקראינה, מר מיקולא אזארוב.

הפגישה נערכה במלון 'מצודת דוד' בירושלים. בפגישה נכחו היועץ המשפטי של 'מרכז ברסלב' מר גלעד קורינאלדי, ונציגים מהשגריריות ומשרד החוץ של שתי המדינות.

הפגישה נערכה כחצי שעה, במהלכה דנו השניים על חשיבות הקשר והידידות בין שתי המדינות, ועל חשיבות העלייה השנתית של חסידי ברסלב לעיר אומן באוקראינה.

הרב דניאל דיין ביקש מרה"מ כי יש צורך חשוב בהגשת עזרה וסיוע לארגונים המייצגים את החסידים, ובפרט 'מרכז ברסלב' רה"מ נענה לבקשה, ושאל אם יש איזושהי בקשה ספציפית בה הוא יוכל לסייע בתשובה אמר דיין כי חשוב מאוד לחזק את הקשר בין נציגי החסידות לבין הממשל המקומי, וכן בפיתוח הדרכים והתשתיות באומן המובילות לציונו של רבי נחמן מברסלב.

הפגישה הסתיימה בהבטחה להנחות את ראש עיריית אומן מר יורי בדרוב, ומושל מחוז צ'רקס מר סרגיי טולוב להגיש עזרה וסיוע לחסידים, ולשקם את דרכי הגישה לציון הקדוש.









תורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד