י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

המשטרה פשטה על הוצאת ידיעות אחרונות בחיפוש אחר חומר מסווג שהעביר אולמרט

הפשיטה על משרדי הוצאת הספרים בראשון לציון נוגעת למידע שהוציא על פי החשד ראש הממשלה לשעבר מהכלא באמצעות עורך דינו לצורך כתיבת ספר

אולמרט, פלאש 90
אולמרט, פלאש 90



המשטרה פשטה הבוקר (חמישי) על משרדי הוצאת הספרים של ידיעות אחרונות כדי לחפש חומרים מסווגים שעל פי החשד העביר לה ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט מכלאו. אולמרט מסר את החומרים לפי החשד לצורך פרסום ספר אוטוביוגרפי באמצעות עורך דינו. הפשיטה על משרדי ההוצאה בראשון לציון קיבלה את אישור היועץ המשפטי לממשלה. חיפוש נערך גם בביתו של אחד מעורכי הספר.

ראש הממשלה לשעבר החל בכתיבת הספר עם תחילת ריצוי מאסרו בכלא מעשיהו בגין שוחד, קבלת דבר במרמה ושיבוש הליכי משפט. הוא כתב על דפי נייר חלקים, ואמור היה להעבירם במעטפה סגורה באמצעות עורכי דינו לאישור הממונה על הביטחון במשרד הביטחון. על פי החשד, כמה פעמים הועברו דפים ישירות למו"ל ללא אישור הממונה.

בעקבות חקירת הפרשה, החליט שירות בתי הסוהר בחודש שעבר להגביל את חופשותיו של ראש הממשלה לשעבר ואת שיחות הטלפון שלו. כמו כן עוכב אחד מפרקליטיו של אולמרט לחקירה. לטענת עורכי דינו, חופשותיו של אולמרט לא בוטלו אך הביקורים אצלו הופסקו. לגבי שיחות הטלפון אמרו כי הן יוגבלו לכמה עורכי דין בודדים ואולי גם לקרובי משפחה מדרגה ראשונה.

בשבוע שעבר פורסם ב"הארץ" כי הפרקליטות צפויה להתנגד לבקשה לשחרור מוקדם של אולמרט בשל החשדות נגדו. בפרקליטות סבורים כי גם אם מעשיו של אולמרט לא עולים לכדי עבירה פלילית, הם אינם ראויים ומשליכים על עמדת הפרקליטות בפני ועדת השחרורים.

בידיעות ספרים בחרו שלא להגיב.
אהוד אולמרט פשיטה משטרתית ידיעות אחרונות

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד