ט"ז ניסן התשפ"ד
24.04.2024

3 מתכונים טעימים במיוחד עם אלכוהול

שילוב אלכוהול בארוחת 3 מנות יכול לשדרג כל אירוע ולהשאיר את האורחים עם טעם של עוד. אז איך מכינים מנה ראשונה, מנה עיקרית וקינוח כשר ואיזה אלכוהול מתאים לכל אפשרות? הנה המתכונים שאתם חייבים להכיר

3 מתכונים טעימים במיוחד עם אלכוהול
UM DIGITAL



אלכוהול הוא מטבע הדברים מרכיב מרכזי בשורה ארוכה של קוקטיילים, אך לא רבים מביאים בחשבון את החשיבות שלו בארוחות ומנות. השילוב של אלכוהול באוכל מוכיח את עצמו והוא מתאים בעיקר למי שאוהב לארח. בעזרת אלכוהול ניתן לשדרג את הארוחה הסטנדרטית ולהעניק לה ערך מוסף לקראת שבתות וחגים.
אבל איך עושים את זה בצורה נכונה ואיזה מתכונים הכי מתאים לאלכוהול? הנה 3 שירכיבו את הארוחה החלבית הבאה שלכם במלואה:

1. מנה ראשונה: כדורי מלון עם קוניאק

התקופה הקרובה מומלצת מאוד למי שאוהב מלונים וכדאי להקדיש אותה עבור מנה שמשלבת ביניהם לבין קוניאק. בנוסף, ניתן להחליף את הקוניאק בברנדי ושאר המצרכים הנדרשים הם 2 מלונים בשלים בגודל בינוני, 2 כפות דבש וחופן עלי מנטה חתוכים.
את המנה מכינים על ידי חיתוך כל מלון באמצע והוצאת כדורים עם כף. לאחר מכן מערבבים את כדורי המלון עם הדבש, האלכוהול ועלי הנענע ומקררים היטב. מניחים בקערית עם הרוטב ומגישים.

2. מנה עיקרית: פסטה ברוטב שמנת וודקה

חובבי וודקה מאוד יאהבו את המתכון המיוחד הזה. המצרכים עבורו הם חצי קילו פסטה חלולה, 20 גרם חמאה, כף שמן זית, בצל קטן, 2 שיני שום, חצי קופסת עגבניות מרוסקות, מיכל שמנת מתוקה, רבע כוס וודקה, קורט פלפל שאטה, מלח ופלפל, 100 גרם פרמזן וחופן פטרוזיליה.
מכינים את הרוטב לפסטה על ידי חימום של החמאה ושמן הזית במחבת. מוסיפים את הבצל מטגנים על אש בינונית ומכניסים גם את השום לפני שמטגנים עוד חצי דקה. מוסיפים עגבניות מרוסקות, מביאים לרתיחה וממתינים 20 דקות. מכניסים גם את השמנת, הוודקה והפלפל החריף לרוטב וממליחים לפי הטעם. לבסוף מרתיחים את הפסטה, מסננים ומעבירים לכלי הגשה לפני שיוצקים מעל את הרוטב.

3. טראפלס שוקולד

אף ארוחה כשרה לא יכולה להיות שלמה בלי קינוח. עם זאת, לא כדאי לוותר על אלכוהול גם בקינוח המסורתי וכאן מומלץ להשתמש במתכון של טראפלס עם וויסקי.

המצרכים הם אבקת קקאו, 300 גרם שוקולד מריר, חצי כוס שמנת מתוקה, 100 גרם חמאה, 2 חלמונים ושליש כוס וויסקי מועדף. את המנה מכינים על ידי המסת השוקולד והשמנת בסיר קטן, הוספת החלמונים תוך בחישה ולאחר מכן הוספת החמאה עד שהיא נמסה. בשלב הבא מוסיפים את הוויסקי ושמים את התערובת במקרר עד שהיא מתקשה. לאחר מכן מוציאים אותה ועושים ממנה כדורים. מגלגלים אותם באבקת קקאו, מקררים שנית ומגישים כשזה מגיע לטמפרטורת החדר.
אלכוהול מתכון שוקולד

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד