י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

עלילת דם במצעד של נטורי קרתא בלונדון

במצעד המוסלמי בלונדון, בו השתתפו אנשי נטורי קרתא, האשימו את ה'ציונים' בשריפת מגדל הדירות גרנפל, בו נספו מוסלמים רבים

עלילת דם במצעד של נטורי קרתא בלונדון



דוברי הצעדה בה השתתפו נטורי קרתא בלבוש חרדי, האשימו את ישראל בשריפת מלון הדירות בלונדון.

מארגני המצעד השנתי של "אל-קודס" במרכז לונדון עוררו זעם בקרב ארגונים יהודיים בבריטניה, לאחר שמארגני הצעדה ניסו להפיל את הטרגדיה הגדולה במגדל גרנפל על "הציונים".

במוצאי שבת האחרון מגדל רב קומות עלה באש בלונדון, כתוצאה מכך נשרפו למוות קרוב ל100 דיירים ועוד עשרות נפצעו, רוב הדיירים הם מוסלמים מה שהביא את המוסלמים בצעדה להעליל על "הציונים" כמי שגרמו לשריפה.

כך גם בצעדת 'אל קודס' שנערכת מדי שנה בלונדון על ידי ארגון איסלאמי, נראו מאות דגלי חזבאללה, יחד עם שלטים בהם נכתב "דאעש וציונים הם אותו הדבר".



ועדת זכויות האדם האיסלאמית (IHRC), המקיימת קשרים הדוקים עם המשטר האיראני, אמרה כי דגלי הארגונים האסורים בבריטניה לטרור לא הותרו במצעד "אל-קודס" (יום ירושלים) השנתי. עם זאת, הארגון מסר כי "ניתן להביא דגל חיזבאללה כדי לתמוך בזרוע הפוליטית של חיזבאללה". זאת משום שהזרוע הפוליטית של חיזבאללה אינה ארגון אסור.

כ-1,000 איש הצטרפו למצעד האנטי-ישראלי, עם מספר רב של גברים, נשים וילדים שהניפו בגלוי את דגל ארגון הטרור החזבאללה, לעיני עשרות שוטרים שאבטחו את הצעדה.

אדם עם מגאפון שצעד בהפגנה קרא "ההפגנה הזאת קוראת לצדק עבור גרנפל, חלק מהתומכים הגדולים ביותר של המפלגה השמרנית (המפלגה של תרזה מיי ראש הממשלה המכהנת) הם ציונים", והוסיף וצעק "הם אחראים לרצח העם בגרנפל".

אשה ששאלה את השוטרים מדוע הם מאשרים למנהיגי הצעדה להביע דעה כזו בגלוי, ענו השוטרים "זו רק דעה". כשההפגנה יצאה מנקודת המוצא שלה מחוץ לבניין ה- BBC התומכים החזיקו שלטים בהם נכתב "הציונות היא גזענות" ו"כולנו חיזבאללה", הצועדים שרו שירים שכללו את השיר "מן הנהר אל הים - פלסטין תהיה חופשית".

למרבה הבושה כמה יהודים מקהילת נטורי קרתא הקיצונית, צעדו בחזית המצעד והמארגנים המוסלמים טענו שהם יהודים "אמיתיים".

המפגינים שצעדו נגד ישראל נתקלו במאות מפגינים פרו-ישראלים שהחזיקו דגלי ישראל ענקיים וצעקו קריאות בעד ישראל, את הצעדה בעד ישראל ארגנה "הפדרציה היהודית".
חיזבאללה הפגנה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 17 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד