כ"ד ניסן התשפ"ד
02.05.2024

לאחר חמישה ימים מתוחים: אותר הנעדר בכנרת

מאז יום שישי, עת נודע דבר היעלמותו במימי הכנרת, קיוו בני המשפחה, למצוא אותו בריא ושלם, אך למרבה הצער, גופתו של נתן חג'אני ז"ל, נמשתה לפני זמן קצר מהמים

לאחר חמישה ימים מתוחים: אותר הנעדר בכנרת



בתום חמישה ימי חיפושים אחר הנעדר בכנרת, הבוקר (שלישי), לאחר פעילות ארוכה של צוללים ומערכת הסונאר, אותרה גופה ובשלב זה יתבצע הליך הזיהוי מול המשפחה.

פחות מיממה לאחר שחיל הים הפעיל את מערכת הסונאר, הנעדר נתן חג'אני בן למשפחה חרדית מבני ברק שהתחתן לפני כשלושה חודשים - אותר בפעילות הצוללים יחד עם מערכת הסונאר במי הכנרת.

פעילות הכוחות בחיפושים ואת עבודת מתנדבי יחידת הצוללים של משטרת ישראל בעומק הימה

ביום שישי האחרון, שעות לפני כניסת השבת, נתן חג'אני בן ה-24, יצא עם בני משפחה וחברים לשוט בכנרת. בשלב מסויים, כאשר הם רחוקים מאות מטרים מהחוף, נתן ושניים מחבריו יצאו מהסירה והחלו לשחות. לאחר זמן מה, נעלם נתן, מעיני אשתו וחבריו.

זמן קצר לאחר שדווח למשטרה על היעדרו של נתן, השיטור הימי, החל מיד לערוך סריקות במי הכנרת, כאשר במקביל נערכות סריקות על ידי פרשים, סיירים ולוחמי מג"ב בשטחים הסמוכים. אתמול, ביום הרביעי לחיפושים, הצטרפה גם יחידת הצוללנים של זק"א למאמצי החיפוש, זאת יממה לאחר שצוות חייל הים החל ליטול חלק בחיפושים.

"בעלי לא החזיק מעמד וטבע מול העיניים שלי" כתבה אשתו מור בפוסט מצמרר בפייסבוק. "איבדתי את אבא שלי בגיל קטן בבריכה, הוא טבע לי מול הפנים - ועכשיו בפעם השנייה אני עוברת את אותו הסיוט עם בעלי הטרי אהבת חיי. התחתנו לפני 3 חודשים, הלב שלי נשבר לחתיכות והדמעות לא מפסיקות לרדת!".
סונאר נתן חג'אני טביעה כנרת

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 2 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד