י"ח ניסן התשפ"ד
26.04.2024

כולם נוסעים לגני הילדים על אופניים חשמליים

כל הסיבות הטובות לחיסכון זמן שלכם, של ילדיכם ואפילו חווייה משפחתית. כל מה שרציתם לדעת על החיסכון בנסיעה על אופניים חשמליים - לכל המשפחה

כולם נוסעים לגני הילדים על אופניים חשמליים
PIXABAY



אם אתם הורים לילדים, אתם בוודאי מודעים ללחץ שנופל עליכם כל בוקר, כאשר אתם רוצים להסיע את הילדים לגני הילדים.

אם אתם גרים למשל בעיר כמו תל אביב, הנסיעה הקצרה עד לגן הילדים, הופכת לסיוט של ממש.
אתם תקועים בפקקים, הילדים בוכים, הם חסרי סבלנות. פתאום יש פקק גם במקום שמעולם לא היו בו פקק, כי למישהו התקלקל האוטו. הילדים מציקים ואתם מוצאים את עצמכם נלחצים, אתם כבר יודעים שלא תגיעו לעבודה בזמן ואתם ממהרים לצלצל ולהודיע שאתם מאחרים לעבודה.

לפעמים האיחור לעבודה הוא מינורי. זה קורה ביום רגיל, ואתם יכולים להשלים את הזמן של האיחור, אבל כאשר אתם מאחרים לישיבה עליה ידעתם חודש קודם, וזו ישיבה שגם מאוד חשוב לכם להיות נוכחים בה. זה הסיוט של כל הורה. אתם לחלוטין תישמעו כמו בלתי מקצועיים כאשר תספרו לבוסים שלכם ש"השעון לא צלצל"... היה פקק פה, והיה פקק שם. סוג של תירוצים של ילדים קטנים, שבהם בהחלט האמת לאמיתה של הרבה מאוד הורים שעוד אין להם אופניים חשמליים כדי לפזר את הילדים שלהם בגני הילדים.

גם הילדים מאחרים למפגש בגן- אופניים חשמליים

אז יש את ההורים שמאחרים לעבודה שלהם, והכי גרוע שהם הבוסים שמגיעים מאוחר לישיבה שהם יזמו, אבל אם תחשבו מי עוד מפסיד מהאיחור והפקקים האלה בבוקר בדרך לגן הילדים, ודאי שתבינו כי מי בעיקר מפסיד זה הילדים שלכם.

ידוע הוא כי שעת המפגש של כל ילדי הגן מתחילה בבוקר ולכן ילדים שמאחרים, מפסידים את הנעשה במפגש. מפסידים דינמיקה עם ילדים אחרים, והכי גרוע, הם לומדים מההורים שלהם שמותר לאחר, והם מאמצים את זה לחיים.

זה לא חשוב איפה אתם גרים, וכמה פקקים יש בדרך לגן שלכם. העובדה שאתם צריכים לעמוד כל יום בזמנים, מערימה קשיים ולפעמים הילדים עצמם מעכבים אתכם, ועם עוד כמה פקקים בדרך, אתם מאחרים לעבודה והם לגן.

אתם אף פעם לא יכולים לתאר לעצמכם כמה זמן ייקח לילדה שלכם להתלבש בבוקר ולכן, העיכוב לא חייב להיות בגללכם אבל אם אין לכם אופניים חשמליים לקחת את הילדים לגן, אתם תעכבו אותם ואת עצמכם עוד קצת.

נסיעה לגני ילדים- חוויה משפחתית

אם אתם לא מאוהדי האופניים החשמליים ולא חשבתם שאתם צריכים זוג כזה בחיים, תוכלו בהחלט לרכוש אופניים חשמליים רק כדי לפזר את הילדים בגנים.

הם ירגישו את חווית הרכיבה, ייהנו קצת מהנוף בדרך. אתם אל תתעצבנו על נהגים בכביש. היום שלכם יתחיל יפה. אתם לא תהיו תלויים בפקקים, תגיעו לגן בזמן ובהמשך גם לעבודה שלכם.
אופניים חשמליים כדי לפזר את הילדים בגן, זו ההמצאה הכי טובה שהמציאו אי פעם כדי להתחיל את היום שלכם ברגל ימין.

www.hobbynitro.net/אופניים-חשמליים

נסיעה משפחה אופניים חשמליים נסיעה לגן כתבה אינפורמטיבית

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו טרם התפרסמו תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד