י"ז ניסן התשפ"ד
25.04.2024

לא מעכלים את האסון • החברים של אלקנה זעקו: "אין בישיץ יותר"

מאות בני משפחה וחברים ליוו בשעות אחר הצהריים למנוחת עולמים את עורך הדין אלקנה בישיץ שנהרג הבוקר בתאונה קשה בכביש 443 מפגיעת משאית כשרכב על אופנועו • חבריו של אלקנה ז"ל זעקו "אין בישיץ יותר" • תיעוד דומע

לווית אלקנה בישיץ. צילום: איציק מן
לווית אלקנה בישיץ. צילום: איציק מן

 


מאות בני משפחה וחברים ליוו היום בשעות אחר הצהריים למנוחת עולמים את עורך הדין אלקנה בישיץ שנהרג הבוקר בתאונה קשה בכביש 443 מפגיעת משאית כשרכב על אופנועו.

בלווייה מלאת כאב שנערכה בבית העלמין סגולה בפתח תקווה זעקו חבריו של אלקנה ז"ל "אין בישיץ יותר".



בנו של אלקנה ספד לו בבכי: "אבא יקר, לא האמנתי שניפגש בנסיבות כאלה. היום בבוקר שאלת אותי לפני שיצאת בפעם האחרונה: מה אתה רוצה שאקנה לך ליום הולדת. ההומור הייחודי שהיה לך, תמיד עזר לי במצבים קשים לשמור על שמחת חיים מיוחדת".

שוקי סלומון, חברו הקרוב ביותר של אלקנה ספד לו בבכי מר: "בישיץ, בישיץ, למה?! בשביל מה עשית לנו את זה?", זעק בקול כואב, כשהקהל נוהה בבכי. "תמיד מיהרת, תמיד רצית להיות לפני כולם - והנה אתה עכשיו לפני כולם. 

"מי יכתוב לי עכשיו בוקר טוב? היית השומר שלי, של כולנו - מעולם כזה רע. אנשים תמיד שאלו מה הקשר שלנו, מה משותף בין שני טיפוסים כ"כ שונים אבל הם לא ידעו מהלבבות - אנשים לא ידעו מי אתה ומה אתה. הייתי רואה אותך עוזר לאלמנות ולגרושות שמתעללים בהן ועושה צדק. 

"סיכמנו בפורים האחרון, כשבניתי לך את הבית - ביקשת שנבנה אוהל בחצר שבו נשב ונאכל, אבל בסוף בניתי לך אוהל שבו נשב עליך שבעה - תשמור עלינו מלמעלה", בכה סולומון.

 

לווית אלקנה בישיץ ז"ל. צילום: איציק מן


כפי שדווח ב'בחדרי חרדים', בשעות הבוקר (שלישי), סמוך לשעה 9:30 אירעה תאונת דרכים בכביש 443, לפני מחסום מכבים לכיוון מזרח. רוכב אופנוע בשנות ה-40 לחייו, נפגע ממשאית ונפצע אנושות.

צוותי הרפואה העניקו לו טיפול רפואי כשהוא סובל מפציעה רב מערכתית, ולאחר זמן קצר לא נותר להם אלא לקבוע את מותו. נסיבות התאונה נחקרות.

עד מהרה, התברר כי מדובר בעורך הדין אלקנה בישיץ ז"ל, אב לארבעה, שאך לפני חודש חגג את יום הולדתו ה-41.

עו"ד בישיץ ייצג בין היתר את 'בחדרי חרדים' בנושאים משפטיים ושמו התפרסם בייצוג הקבלן צבי ביאליסטוצקי, וכן בתיקים משפטיים נוספים במגזר החרדי.

"באתי לטפל בגופת ההרוג, הרמתי את הכיסוי וגיליתי להפתעתי הרבה כי מדובר במכר וותיק שלי, עודך דין מוכר", מספר ל'בחדרי חרדים' קמב"ץ זק"א מרכז, בערל'ה יעקובוביץ'. "טיפלתי במאות ואלפי גופות במהלך השנים, אך במקרה בו אני מטפל באדם שרק אתמול בלילה נפגשתי איתו, זה מצמרר".

משפחת 'בחדרי חרדים', משתתפת באבלה של המשפחה. יהי זכרו ברוך.


















אלקנה בישיץ לוויה קבורה

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד