י"ח אדר ב' התשפ"ד
28.03.2024

צפו: האם גליק השווה את החרדים למחבלים?

בדיון סוער בנושא מתווה הכותל. תקף ח"כ יהודה גליק את הרבנות הראשית וטען כי במסמך שפרסמה הרבנות הראשית נטען כי, "תפילה מעורבת תוביל בהכרח למהומות והפרסות סדר כמו בהר הבית. זאת אומרת: הדתיים שלנו הם כמו המחבלים בהר הבית" • דבריו של גליק הובילו למתקפה רבתי • צפו

צילום: Uri Lenz - Yonatan Sindel /FLASH90
צילום: Uri Lenz - Yonatan Sindel /FLASH90



עימות מול המצלמות: אתמול התקיים דיון סוער בוועדת החוקה בכנסת, בנושא מתווה הכותל. ח"כ יהודה גליק, תקף בדבריו את הרבנות הראשית וטען כי במסמך שפרסמה הרבנות הראשית נטען כי "תפילה מעורבת תוביל בהכרח למהומות והפרסות סדר כמו בהר הבית. זאת אומרת: הדתיים שלנו הם כמו המחבלים בהר הבית".



בעקבות דבריו - זכה גליק למתקפה תקשורתית, והיום, בנאום שנשא בכנסת הוא טען כי האשימו אותו בשקרים: "אנשים שעוסקים בפוליטיקה, מידי פעם זוכים לכתבות בעיתון מנותקות מהמציאות מה שמכונה בערבית מדוברת 'פייק ניוז', היום זה תורי. העיתונות הדתית והחרדית החליטו להמציא עלי סיפור, כאילו אמרתי שהרבנות הראשית הם מחבלים. מכיוון שמדובר ביהודים דתיים וחרדים - אני משוכנע שהם הלילה לא ישנו טוב, מרוב שהם פגעו ביהודי", אמר גליק במליאת הכנסת.

לאחר מכן ח"כ אייכלר נטל את זכות הדיבור והשיב לטענותיו של גליק: "כולנו, גם אלו שהיו שם וגם אלו שצפו בערוץ הכנסת - ראו שהאיש הזה יהודה גליק בפירוש האשים את הרבנות הראשית שכתבה והזהירה מפני מהומות בכותל המערבי, שהם כמו המחבלים". צפו והחליטו, מי צודק, גליק או אייכלר?

מתווה הכותל יהודה גליק ישראל אייכלר

art

'בחדרי' גם ברשתות החברתיות - הצטרפו!

הוספת תגובה

לכתבה זו התפרסמו 15 תגובות

תגובות

הוסיפו תגובה
{{ comment.number }}.
{{ comment.message }}
{{ comment.date_parsed }}
הגב לתגובה זו
{{ reply.date_parsed }}
טען עוד